تقاطع غیر هم سطح شهیدان ترابی در شیراز به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۱۱۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 16 October 2015
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: شهردار شیراز گفت : تقاطع غیرهمسطح فضیلت به نصر با 50 میلیارد ریال هزینه در مدت دوسال ساخته شده است .

پاک فطرت افزود : این تقاطع به دلیل تأثیر در کاهش مدت‌زمان سفرهای درون‌شهری و میزان سوخت مصرفی و ارتقای ایمنی تردد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی گفت : ترافیک در این پروژه به‌صورت شمالی جنوبی از بلوار فضیلت با عبور از بلوار نصر غربی به تقاطع غیرهمسطح شهیدان اوجی می‌رسد و ورود و خروج به تونل سعدی را تسهیل می‌کند.

شهردار شیراز تصریح کرد : این پل در راستای پل شهیدان اوجی با طول 460 متر، یک مسیر دوطبقه با بیش از یک کیلومتر طول را ایجاد کرده است .

به گفته وی ، با اجرا و تکمیل این تقاطع، مسیر شمالی جنوبی در شرق شیراز، تکمیل و دسترسی‌ها در مسیری بدون تقاطع همسطح، کامل می‌شود و با اتصال به تونل سعدی ضمن ایجاد یک مسیر دسترسی برای شهرک سعدی، بلوار فضیلت را به محور خرامه و پس‌ از آن با گذر از کمربندی شمال شرق به زیباشهر و بزرگراه شیراز ـ اصفهان و شیراز به سپیدان، متصل خواهد کرد .

پاک‌فطرت افزود : امروز همزمان با این پل 180 میلیارد طرح عمرانی فرهنگی و خدماتی هم به بهره برداری رسید که مهم ترین آن ها افتتاح بوستان های محلی فضا سازی شهری فرهنگسرا و گذرهای محلی و بهسازی و روکش معابر شهر شیراز است .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
خيلي از جاذبه هاي گردشگري و جاهاي ديدني مثل دشتكوه كه مثل بهشتي درقلب شيراز است با بهره برداري از اين پل مردم بهتر ميشناسن .خيلي ها تو خود شيراز هم شايد اين منطقه خوش آب وهوا واين بهشت پنهان رو باوركنين نديدن
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
چرا من رفتم و خوب بلدم.تو قلب شيراز ه.شايد خيلي ها نرفته باشن اما فاصله ش با وسط شهر ربع ساعت هم نيست با ساخت اين پل مسلما بيشتر تو چشم مياد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار