رئیس هیأت کشتی استان زنجان به کسب دو مدال برنز توسط کشتی‌گیران نونهالا در وزن‌های 35 و 52 کیلوگرم در مسابقات مشهد اشاره کرد و گفت: علی محمدلو و امیرمهدی محمدی بعد از حدود 20 سال موفق به کسب این مدال‌ها برای کشتی استان شدند.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ 11 September 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از فارس، عباس محمدی، رئیس هیأت کشتی از کسب موفقیت تیم نونهالان کشتی استان خبر داد و اظهار کرد: تیم کشتی نونهالان استان با ترکیب کامل ۱۲ نفره در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در مشهد شرکت کرده بود.

رئیس هیأت کشتی استان زنجان به کسب دو مدال برنز توسط کشتی‌گیران وزن‌های ۳۵ و ۵۲ کیلوگرم در مسابقات مشهد اشاره و تصریح کرد: علی محمدلو و امیرمهدی محمدی بعد از حدود ۲۰ سال موفق به کسب این مدال‌ها برای کشتی استان شدند، ضمن اینکه امیرمحمد محمدی هم در وزن ۱۰۰ کیلوگرم در این مسابقات پنجم شد.

وی با تاکید بر سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه کشتی در استان افزود: این سرمایه‌گذاری امیدواری برای کشتی استان را افزایش خواهد داد.

محمدی از فعالیت ۳۵ باشگاه کشتی به صورت دولتی و حصوصی در استان خبر داد و گفت: خانه کشتی هم در زنجان فعال است.

رئیس هیأت کشتی استان زنجان در پاسخ به سوالی در مورد محل تمرین دو ورزشکار مدال آور گفت: علی محمدلو از شهر صائین قلعه و امیرمحمد محمدی در باشگاه کوی فرهنگ زنجان تمرین می‌کنند.

وی آمار ورزشکاران کشتی بیمه شده رسمی استان را ۴ هزار ۶۰۰ نفر اعلام و تصریح کرد: آمار نرمال برای این ورزش در استان ۵ هزار ورزشکار پیش‌بینی شده که البته هر موفقیتی در جذب ورزشکار تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار