رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در تلاش برای آبرسانی پایدار به سراسر استان هستیم.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ 14 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، محمد کریمی با اشاره به تلاش برای آبرسانی پایدار در سراسر استان گفت: کارکنان شرکت آب و فاضلاب با تلاش شبانه‌روزی خود در جای جای استان چهارمحال و بختیاری در جهت تامین آب شرب پایدار و جلوگیری از هدر رفت آب در همه شرایط در حال انجام وظیفه هستند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: در همین راستا تعمیر شیر یک طرفه خط انتقال آب آشامیدنی شهر طاقانک که قبل از مخزن ذخیره این شهر قرار داشت با تلاش مضاعف همکاران حوادث آب تعمیر شد.

وی با اشاره به مشخصات این اقدام بیان کرد: این شیر یک طرفه بر روی خط انتقال با سایز ۱۵۰ میلی متر و در حوضچه‌ایی قرار داشت که فشار برگشت آب بر روی خط انتقال را کاهش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری یادآور شد: حوادث شبکه‌های آبرسانی توسط ۴۷ اکیپ رفع حوادث در شهر‌ها و در روستا‌ها توسط آبداران مرتفع می‌شود.

وی گفت: در مواقع ضروری با همکاری بین‌بخشی جهت انجام سریع‌تر حوادث احتمالی نظیر کاری که در طاقانک انجام شد همکاران ادارات دیگر شهر‌ها در انجام کار‌ها مشارکت می‌کنند.

لازم به ذکر است اکیپ‌های رفع حوادث و آبداران روستایی در طول شبانه‌روز آماده اعزام جهت رفع حوادث اعلام شده از سامانه ۱۲۲ مستقر در مرکز استان چهارمحال و بختیاری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار