معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امسال در هفته دفاع مقدس ۸۱۰ فعالیت و برنامه عملیاتی در سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ 19 September 2023

به گزارش تابناک لرستان، سرهنگ محمد محمودوند امروز در نشست خبری ویژه سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس به فرموده مقام معظم رهبری مظهر تجلی صفات بود. این تجلی صفات موجب پیشرفت و حرکت رو به جلوی ما شد.

وی دفاع مقدس را گنجینه برشمرد و افزود: تلاشمان بر این است هر سال برنامه‌های هفته دفاع مقدس متفاوت با سال قبل برگزار شود و در این راستا از فناوری‌ها و روش‌های نوین برای استخراج از گنجینه بزرگ دفاع مقدس استفاده می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزاری همایش‌های علمی را از فناوری‌های نوین مد نظر برای استخراج از گنجینه بزرگ دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: بدنبال این بودیم که در برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس از فناوری‌های خوبی برای استخراج از گنجینه دفاع مقدس استفاده کنیم که در این راستا برنامه‌های جدیدی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: در برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس چند منظور ویژه در نظر گرفتیم که اولین و اصلی‌ترین آن تبیین نقش و مدیریت ولایت فقیه در حوزه دفاع مقدس است. تبیین نقش همبستگی ملی در وفاق و همدلی و همچنین تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس از دیگر منظور‌های برنامه‌های امسال است.

محمودوند در ادامه عنوان کرد: ۱۰۰ عنوان برنامه اصلی امسال از سوی سپاه برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است که در قالب ۸۱۰ فعالیت و برنامه عملیاتی برگزار می‌شود که در این بین ۴۷ برنامه با همکاری دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رژه نیرو‌های مسلح با ترکیب جدید امسال در روز جمعه برگزار می‌شود، عنوان کرد: اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم، برگزاری یادواره شهدای سرباز، اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در خرم‌آباد، نشست صمیمی فرماندهان نیرو‌های مسلح و مسوولان ارشد دستگاه‌ها، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری و اعزام گروه‌های جهادی حقوقی به زندان‌ها با هدف کمک به زندانیان از جمله برنامه‌های این هفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه ۱۶۴ فعالیت و برنامه در این مناسبت در قالب اقشار برگزار می‌شود، افزود: در سطح نواحی و شهرستان‌ها ۵۹۹ فعالیت و برنامه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: نمایش رزمی بازسازی عملیات حاج عمران که سال گذشته در شهرستان دلفان برگزار شد امسال به مدت ۷ شب در ازنا برگزار می‌شود.

محمودوند بیان داشت: پویش نذر خون، مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، اکران فیلم‌ها با موضوع دفاع مقدس، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، افتتاح سه کانال آبرسانی، ۲۷ آبرسانی به روستا‌های محروم، توزیع ۲۰۰ سری جهیزیه و طبخ ۲۰ هزار پرس غذا و توزیع بین نیازمندان به نیابت از شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار