دفاع مقدس در هندسه نظام قدرت دفاعی، نظامی و امنیتی کشور، تابلوی تمام نمای زیبایی از عشق و ایثار و سلحشوری است
کد خبر: ۱۱۲۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴ 20 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی؛شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه ای بمناسبت هفته دفاع مقدس اعلام کرد:هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای بازشناسی خلق حماسه عظیمی است که با ایثار و فداکاری و رشادت فرزندان غیور و برومند این مرز و بوم، افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های طاغوتی و سلطه‌گر را باطل و برتری ایمان و اراده را به‌ عنوان یکی از راهبردهای اصلی جنگ و عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر برای تمام جهانیان اثبات کرد.

هشت سال دفاع مقدس یکی از مقاطع مهم و حساس تاریخی شگرف، آموزنده و الهام بخش است که هرگز نباید اجازه داد، گرد غفلت و غبار فراموشی آن را فرابگیرد.
این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌بدیل و بی‌شمار خود، به منزلۀ گنجینه‌ای گرانبها، ارزشمند و هویت‌ساز، بایستی برای همیشۀ تاریخ و ادوار و اعصار زنده و هدایت بخش عصر‌ها و نسل‌های این سرزمین قرارگیرد.
دفاع مقدس عرصه‌ی به‌ظهور نشستن خلوص نیت رزمندگانی بود که از لحاظ ادوات جنگی و تعداد نیرو بسیار اندک، اما از لحاظ قوای روحی، سلاح درونی، ایمان و اخلاص بسیار مجهز و مقتدر بودند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با ادای احترام به همه مدافعان سرافراز انقلاب اسلامی به‌ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان سرافراز و رزمندگان سلحشور، توفیق و سربلندی همه این عزیزان را در پرتو عنایت خاص حضرت، ولی عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و رهبری‌های داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسألت می‌ کند.
بی‌تردید بازنشر رشادت‌ها و پیامد‌های ارزشمند حقیقت تنیده در مظلومیت آن حماسة جاودان با هنر ناب روایت و روایتگری صادقانه از صحنه‌های بی‌بدیل و دستاورد‌های سترگ آن مدرسه عشق و مکتب ایثار، جهاد و شهادت در این دوران جنگ پیچیدۀ رسانه‌ای و جنگ نرم ترکیبی ـ شناختی دشمنان عنود ا نقلاب‌اسلامی؛ سبک زندگی اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را ترویج داده و نسل‌های آتی را بیمه خواهد کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این بیانیه از تمامی اهالی هنر و صاحبان اندیشه و قلم به‌منظور تبیین و باز تعریف توانایی‌ها و خدمات ارزشمند شکل گرفته و بیان صحنه‌های ناب از ایثارگری، فداکاری و رشادت آن دوران دعوت کرده است تا با تحلیل و به تصویر کشیدن زوایای کمتر پیدای این حماسه شورانگیز، آن را برای نسل‌های آینده ماندگار کرده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی همچنین از مردم فهیم و قدرشناس دعوت کرده تا با حضور آگاهانه و گسترده خود در ویژه برنامه‌های گرامیداشت حماسه غرورآفرین هشت سال دفاع مقدس، از ایثارگری‌های دلاور مردانی که با عزم و اراده پولادین و با اهدای خون خویش، نهال این انقلاب را آبیاری کردند، تجلیل و قدردانی و با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار