فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: قطعا کشورمان قله‌های جهان را می‌پیماید و قله‌هایی که هدف ما است، فتح می‌شود که اینها همه به برکت ۸ سال جنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ 22 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سردار علی‌محمد اکبری صبح امروز در رژه ۳۱ تیرماه با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، اظهار داشت: در ۴۳ سال گذشته دشمنان خبیث بر این بودند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجزیه کنند.

وی مطرح کرد: مردم عزیز ایران با حضور همگانی در تمامی صحنه‌ها پیروزی آفریدند و شاهد رشادت‌های مردم در سراسر ایران هستیم. انقلاب اسلامی ایران در ۸ سال دفاع مقدس به دنیا صادر شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستاورد‌های پیروزی ۸ سال دفاع مقدس همچنان ادامه دارد، گفت: اگر دیروز در جنگ تحمیلی به پیروزی رسیدیم، امروز در جنگ ترکیبی و شناختی به پیروزی خواهیم رسید.

وی با قدردانی و تشکر از همه امنیت آفرینان در عرصه‌های مختلف، افزود: قطعا کشورمان قله‌های جهان را می‌پیماید و قله‌هایی که هدف ما است فتح می‌شود که این‌ها همه به برکت ۸ سال جنگ دفاع مقدس است.

اکبری در پایان با آرزوی موفقیت و سربلندی برای دوستداران انقلاب، خاطرنشان کرد: امروز این اقتداری که نیرو‌های مسلح به نمایش گذاشتند، برای دوستداران انقلاب امید آفرینی و رعب و وحشت برای دشمنان به دنبال دارد.
منبع/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار