نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر پایان دوره دیپلماسی التماسی گفت: این مهم در پی کسب موفقیت و اقتدار بین‌المللی محقق شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 22 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان در خطبه‌های این هفته نماز، به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل اشاره و اظهار کرد: رئیس جمهور با حضور در مجمع عمومی با منطق، آرمان و پیام انقلاب را ارائه و چهره واقعی دشمنان این انقلاب را به تصویر کشیده و به جهانیان نشان داد.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان با رد انزوای ایران به دلیل مشکلات داخلی تصریح کرد: هراس دشمن مانع نشان داده شدن دستاورد‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی می‌شود.

وی با تاکید بر پایان دوره دیپلماسی التماسی تصریح کرد: این موفقیت در پی تحقق ایران قوی و کسب اقتدار بین‌المللی محقق شده است.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر شکست پروژه ناامن سازی ایران در یک سال گذشته افزود: ایران موفق به خنثی‌سازی فتنه‌ها در عرصه‌های دیگر شده است.

امام جمعه زنجان به قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: برخی از ایام به دلیل برجسته بودن هرگز فراموش نمی‌شوند که سالروز هشت سال دفاع مقدس نیز از این ایام به شمار می‌رود.

وی جنگ تحمیلی حزب بعث علیه مردم ایران را یک جنگ جهانی کوچک دانست و ادامه داد: همه نیرو‌های نظامی، امنیتی، جهادی، بسیجی و اقشار مردم ایران در دفاع مقدس پشتیبان انقلاب اسلامی بودند و نقش موثر و پررنگی را در آن دوران ایفا کردند.

آیت‌الله خاتمی سربلندی جوانان ایران در دوران دفاع مقدس مورد تاکید قرار داد و گفت: ملت ایران با پشتیبانی از نظام و ولایت همواره در صحنه حاضر و در مقابل فتنه‌های دشمن ایستادگی کردند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار