معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بیان داشت : باید رشادت های بی مانند شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس به نسل کنونی و نسل های آینده منتقل شود و آیندگان از عظمت دفاع مقدس و دلاوری رزمندگان این آب و خاک آگاه باشند.
کد خبر: ۱۱۲۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ 23 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی افزود : اکنون همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در هفته دفاع مقدس نیز قرار داریم و پیروزی ما در جنگ تحمیلی حاصل اتحاد و همبستگی مردم و قوای نظامی با رهبری امام راحل بود که رزمندگان شجاع ایرانی با اتکا به خداوند ائتلاف جهانی علیه ایران را در هم شکستند.

وی گفت : باید دانش آموزان و دانشجویان دشمن و مطامع آنها را بشناسند و دشمن شناسی همراه با بینش و آگاهی برگرفته از واقعیت ها از دل دانشگاه ها و مدارس و توسط اساتید و معلمان دلسوز و متعهد بیرون می آید.

حسنی ادامه داد : نتیجه بخش بودن برنامه های دولت در آینده ای نه چندان دور برای اقشار مختلف مردم عیان می شود و البته پیامدهای دیپلماسی قوی دولت سیزدهم مشخص شده و فرزندان این سرزمین، دشمنان را در آن سوی مرزها زمین گیر کرده اند.

وی مطرح کرد : رسالت ساختن ایران قدرتمند و پرورش دانش‌آموزان و دانشجویانی متعهد و جسور بر عهده معلمان و آموزش و پرورش است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار