فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور حامل کالاهای قاچاق در بندر دلوار استان خبر داد و گفت: از این شناور انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲.۸ میلیارد تومان کشف شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ 23 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ یدالله تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در ضربه زدن به رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی کالا قاچاق است که در این راستا این کالا‌ها به بخش‌های مختلف معیشتی و بهداشتی هم خسارت وارد می‌کند.

وی از استقرار مأموران و پایگاه‌های مرزبانی در تمام نقاط ساحلی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر ضمن رصد و پایش شناور‌ها در حوزه صیادی و باری با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی شناور حامل کالای قاچاق در بندر دلوار خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل مرز دریایی خلیج فارس و نوار ساحلی استان، مرزبانان حین کنترل شناور‌ها در بندر دلوار یک شناور باری حامل کالا قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

شرفی از کشف انواع کالا‌ها و لوازم خانگی قاچاق این شناور خبر داد و خاطرنشان کرد: در بازرسی از شناور توقیف شده، ۳۳۰ طاقه به مقدار ۱۳ هزار متر پارچه و ۲۲ دستگاه لوازم برقی خانگی که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات گفت: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۲.۸ میلیارد تومان برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار