مدیر گلزار شهدای کرمان به بیان خاطره‌ای از شایعه گروگان گرفتن محمدحسین پسر سردار حاج قاسم سلیمانی در مدرسه پرداخت.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ 23 September 2023

به گزارش تابناک کرمان، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی صبح امروز در آیین نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت و عاطفه‌ها در دبستان شاهد خیابان بحرالعلوم گفت: حاج قاسم ۵ فرزند داشت و یک روز اشرار شایعه کردند، محمدحسین فرزند حاج قاسم را از مدرسه شاهد گروگان گرفتند و همه ناراحت بودند.

وی ادامه داد: حاج قاسم با مدیر مدرسه تماس می‌گیرد و جویای حال فرزندش می‌شود که مدیر مدرسه شایعه گروگان گرفتن را تکذیب می‌کند.

مدیر مدرسه به حاج قاسم پیشنهاد می‌دهد که برای پسرش یک راننده بگذارد تا او را از خانه به مدرسه بیاورد و ببرد، اما حاج قاسم می‌گوید: نه بچه من هم باید مثل همه بچه‌ها پیاده به مدرسه بیاید و پیاده به خانه برگردد.

حسنی‌سعدی اضافه کرد: حاج قاسم در روستای قنات‌ملک شهرستان رابر مدرسه می‌رفته است و برادرش تعریف می‌کند قاسم از بس مهربان بود یک بار یک مداد سالم نداشت و همیشه مدادش را از وسط نصف می‌کرد و به دانش‌آموز فقیر یا یتیم می‌داد.

وی افزود: حاج قاسم همچنین نیمی از غذایی که مادرش برای او می‌گذاشت را با دانش‌آموزان و دوستان فقیر و یا یتیم خود تقسیم می‌کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: شعار سال تحصیلی جدید با عنوان مدرسه قوی، ایران قوی با انجام سه ماموریت تحصیل، تهذیب و ورزش توسط خانواده، معلم و دوست در خانه، مدرسه و مسجد محقق می‌شود.

اهداء ۱۵ هزار بسته فرهنگی به دانش‌آموزان محروم استان کرمان

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) هم در سخنانی اظهار کرد: ۱۵ هزار بسته فرهنگی به دانش‌آموزان محروم سراسر استان کرمان اهدا می‌شود.

ناصر عسکری‌نژاد بیان کرد: ۵۰ هزار دانش‌آموز محروم در استان کرمان پدر یا مادر خود را از دست داده‌اند و یا از خانواده‌های محروم هستند که کمیته امداد از آن‌ها حمایت می‌کند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار