به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان واریز مبلغی به عنوان سود سهام عدالت به حساب سهام داران واقعیت ندارد اما یقیناً این مهم در دستور کار دولت خدمتگزار قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۲۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 25 September 2023
 
 به گزارش تابناک؛ به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان در گفت‌وگو با فارس در رشت با اشاره به اینکه اخیراً  پیامک‌ها و تماس‌هایی به منظور بررسی صحت یا عدم صحت  واریز مرحله جدید سود سهام عدالت با بنده و برخی دیگر از همکاران برقرار شده است، اظهار کرد: متأسفانه هر از چند گاهی شاهد بروز چنین مباحثی هستیم که تأمل برانگیز است.

وی با بیان اینکه یقیناً واریز سود سهام عدالت در دستور کار دولت خدمتگزار قرار دارد، گفت: بر اساس آمار موجود از مراحل واریز سود سهام عدالت توسط دولت آقای رئیسی، شاهد هستیم که در دوران فعالیت این دولت سود سهام عدالت در تاریخ هایی مشخص و با افزایش چندین برابری نسبت به زمان فعالیت دولت های پیشین پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان با تأکید به اینکه زمان  پرداخت مرحله جدید سود سهام عدالت یقیناً از طریق رسانه اطلاع‌رسانی می‌شود، بیان کرد: پیامک‌ها و تماس‌های اخیر با این مضمون صحت  ندارد و با توجه به برخی از کلاهبرداری‌هایی که در گذشته تحت چنین عناوینی انجام شده، امیدوارم هم استانی‌های عزیز در این باره دقت بیشتری داشته باشند.

قنبرپور با تأکید به اینکه ثبت نام جدید برای جاماندگان سهام عدالت آغاز نشده است افزود: افراد نباید از این بابت ثبت نام انجام دهند و به   پیامک هایی مبنی بر آغاز ثبت نام جدید ، بی اعتنا  باشند و اطلاعات شخصی خود را به افراد نامعلوم ارائه نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار