کد خبر: ۱۱۲۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ 27 September 2023

می‌دانیم که سال تحصیلی جدید با چالش‌ها و انتظارات زیادی همراه است. برای اینکه بتوانیم به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنیم، نیاز داریم که لوازم تحریر مناسب و کارآمد را برای خود تهیه کنیم.

پاییز نو، سال تحصیلی جدید، دفتر مشقی متفاوت!

با آغاز سال تحصیلی جدید، بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان به دنبال تهیه لوازم تحریر مورد نیاز خود هستند. لوازم تحریر از جمله ابزاری هستند که در فعالیت‌های آموزشی و اداری بسیار کاربرد دارند. مثلاً خودکار، مداد، پاک ‌کن، دفتر، کاغذ، و ... از این دسته از لوازم تحریر هستند. برای خرید لوازم تحریر با کیفیت و قیمت مناسب، می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی یا آنلاین استفاده کنید. فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران از جمله فروشگاه‌هایی است که می‌توانید با خاطری مطمئن خرید مورد نیاز خودتان را انجام دهید. در ادامه به معرفی برخی محصولات موجود در این فروشگاه می‌پردازیم:

دفتر مشق: ابزار ضروری هر دانش آموز

دفتر مشق یک ابزار ضروری است که استفادۀ هرروزه دارد. از همین رو، باید با دقتی موشکافانه انتخاب شود. از یک سو، متناسب با ضرورت‌های تحصیلی باشد و از سوی دیگر، سلیقۀ فردی در انتخاب آن لحاظ شود.

دفتر مشق، در واقع، فضایی فردی برای یادداشت، تمرین و مرور مطالب درسی است که معمولاً توسط معلم و والدین بررسی و ارزیابی می‌شود. در این میان اما، آنکه بیش‌ترین سروکار با دفتر مشق را دارد، خود دانش آموز است.

پس انتخاب و خرید دفتر مشق مناسب، نه تنها انگیزه فرزند شما را برای کار با دفتر مشق خود افزایش می‌دهد، بلکه نظم او در انجام تکالیف را بالا برده و به نشاط بیش‌تر او می‌انجامد.

دفتر مشق ساده:

دفتر مشق ساده اغلب طرح خاصی ندارد و معمولاً برای نوشتن مشق، یادداشت، دیکته و غیره استفاده می‌شود. دفتر مشق ساده می‌تواند از نظر صحافی، جلد، ابعاد، تعداد برگ و نوع خط متفاوت باشد. برخی از مزایای دفتر مشق ساده عبارتند از: قیمت مناسب و اقتصادی، سهولت در یافتن و خرید، مناسب برای همه سلایق و قابلیت استفاده برای همه دروس و موضوعات.

پاییز نو، سال تحصیلی جدید، دفتر مشقی متفاوت!

دفتر فانتزی:

دفتر فانتزی یکی از انواع دفتر مشق است که با طرح‌ها، تم‌ها و رنگ‌های جذاب و شاد طراحی می‌شود. دفتر فانتزی معمولاً برای کودکان، دانش‌آموزان و دانشجویانی مناسب است که علاقه دارند از دفترهای خاص و متفاوت استفاده کنند. برخی از این دفترها با کاراکترهای محبوب انیمیشن، فیلم یا کارتون طراحی می‌شوند و برخی هم با طرح‌های انتزاعی و هنری برگرفته از طبیعت، فضا و …

دفتر فانتزی، به کودکان و دانش‌آموزان امکان می‌دهد تا تخیل خلاقانه خود را به کار بگیرند و به یادگیریشان رنگ و بوی جدیدی ببخشند. با داشتن یک دفتر فانتزی، آن‌ها قادر خواهند بود تا تمرکز خود را درسی را برقرار کنند و از روش‌های جدیدی برای حل مسائل استفاده کنند. همچنین، دفتر فانتزی به دانش‌آموزان انگیزه می‌دهد تا به یادگیریشان علاقه‌مند شوند و برای رسیدن به اهداف تحصیلی خود تلاش بیشتری کنند.

استفاده از دفتر فانتزی برای کودکان و دانش آموزان باعث ایجاد انگیزه، تحریک خلاقیت، افزایش تمرکز، آموزش به شیوه‌ای جذاب، تقویت حافظه و بهبود یادگیری، افزایش خودباوری و اعتماد به نفس، تسهیل در یادآوری، ایجاد ارتباط احساسی، افزایش لذت و سرگرمی، و بهبود عملکرد تحصیلی و خلاقیت کودکان و دانش آموزان می‌شود. دفتر فانتزی یک ابزار کمکی موثر برای توسعه تحصیلی و رشد شخصی آن‌ها هستند.

یکی از انواع دفتر فانتزی، دفتر دخترانه است که عموماً مطابق با سلیقه و روحیه دانش آموزان دختر طراحی می‌شود و دارای طرح‌ها و رنگ‌هایی زیبا و جذاب است. دفتر مشق دخترانه می‌تواند برای نوشتن مشق، یادداشت، خاطرات، داستان، شعر و غیره استفاده شود.

دفتر سیمی:

دفتر سیمی را می‌توان پرطرفدارترین نوع دفتر مشق دانست؛ دلیل آن هم مزایایی است که نوع صحافی این دفتر آن را از انواع دیگر دفتر مشق متمایز می‌کند. همان‌طور که در بالا توضیح دادیم صحافی سیمی یا فنری امتیازاتی دارد که در انواع دیگر صحافی یافت نمی‌شود. از مهمترین مزایای دفتر سیمی می‌توان به باز و بست آسان آن اشاره کرد. صحافی سیمی این امکان را در اختیار کاربر می‌گذارد که دفتر را بطور کامل و تا ۳۶۰ درجه باز کند؛ بدون ‌آن‌که لطمه‌ای به برگه‌ها و صحافی دفتر وارد آید.

پاییز نو، سال تحصیلی جدید، دفتر مشقی متفاوت!

دفتر مستر نوت : آقای دفترها!

در بین دفترهای مختلف انواع برند دفتر در بازار لوازم تحریر و نوشت افزار، برند مستر نوت (Mr.Note) یکی از خوش‌فکرترین و خلاق‌ترین برندهای ایرانی بازار لوازم تحریر کشورمان است. برند دفتر مستر نوت با تولید انواع مختلف دفتر، توانسته سالیان سال، انواع گروه‌های مخاطب ایرانی را با طرح‌های شگف‌انگیز خود همراه کند. گروه تولیدی انواع دفتر مستر نوت، تنوع و به روز بودن طرح‌ها و مدل‌های دفترهای خود را همواره متناسب با نیاز مخاطبش تعریف می-کند.

هر سلیقه‌ای می‌تواند طرح محبوب خود را در میان دریایی از طرح‌های فانتزی دفتر مستر نوت پیدا کند و این مزیتی است که از روزهای ابتدایی تا کنون برای برند مستر نوت مهم بوده است. وجود انواع طرح‌های فانتزی در اندازه‌ها و کاربردهای مختلف، گواهی بر این تنوع هستند.

در دسته بندی انواع دفتر مستر نوت می‌توان با توجه به محصولات گروه مستر نوت، دسته‌بندی زیر را معرفی کرد:

دفتر خط دار، دفتر نقطه ای و دفتر شطرنجی وزیری مستر نوت (شامل انواع دفتر یک خط در تعداد صفحه 100 برگ مستر نوت)

دفتر رحلی A4 مستر نوت (شامل دفتر سیمی مستر نوت)

کلاسور و یدک کلاسور مستر نوت (شامل انواع کلاسور مستر نوت و یدک کلاسور مستر نوت)

دفتر یادداشت مستر نوت (شامل دفتر یادداشت سیمی مستر نوت و دفتر یادداشت غیر سیمی مستر نوت)

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران:

تنوع محصول و برند:

در این فروشگاه معتبر، از برترین انواع برند لوازم تحریر داخلی و خارجی بهره‌مند خواهید شد. از نام‌های معروف مانند فابر کاستل، استدلر، پنتر، زبرا، اشنایدر تا مپد و اونر؛ همگی با مجموعه‌ای از بهترین محصولاتشان در اینجا حضور دارند. شما به راحتی می‌توانید بین این برندها گردش کنید و خریدی شگفت‌انگیز را آغاز کنید.

ارسال فوری سفارشات:

با خدمات ارسال فوری سفارشات فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران، می‌توانید سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. شما با اطمینان می‌توانید بدون هیچ تردیدی، انتظار دسترسی به خرید لوازم تحریر تخفیف دار، در کوتاه‌ترین زمان ممکن را داشته باشید. شهر کتاب پاسداران، هر لحظه را به عنوان مهم‌ترین و با ارزش‌ترین لحظه می‌داند و هر سفارشی را به سرعت به درب منزل شما ارسال می‌کند.

تضمین اصالت کالا و رضایت شما با ضمانت بازگشت کالا:

یک مفهوم مهم که همیشه در ذهن مشتریان وجود دارد، رضایت از خرید خود است. شما هنگام خرید از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران، به عنوان یک مشتری محترم، از ضمانتی محکم برخوردار خواهید بود. اینجا، به کیفیت محصولات و خدمات ارائه‌شده اعتماد دارند و به همین دلیل، در صورت نیاز به تغییر یا بازگشت کالا، آماده‌اند تا خواسته‌ی شما را برآورده کنند.

تخفیف و جشنواره:

با انتخاب و خرید لوازم تحریر و محصولات نوشت افزاری خود از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران از تخفیف برخوردار خواهید شد. این فروشگاه با برگزاری جشنواره‌ و ارائه تخفیف دائمی روی محصولات خود امکان یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را برای شما فراهم آورده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار