کد خبر: ۱۱۲۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ 27 September 2023

در دوران تحصیلی، مشق نوشتن بخشی از امور هرروزه‌ی دانش‌آموزان است؛ ایجاد انگیزه، یکی از راه‌های مؤثر برای گذر از این امر روزمره به حساب می‌آید. برای ایجاد انگیزه، استفاده از ابزارهای جذاب و مورد توجه دانش آموزان نظیر انواع گوناگون دفتر مشق و سایر ملزومات دانش آموزی به عنوان ابزارهایی که با قدرت خلاقیت، تنوع، و تصویرسازی مفاهیم به ایجاد انگیزه کمک می‌کنند، می‌تواند انتخابی راهگشا باشد.

انتخاب دفتر مناسب مهم است!

حال نکته‌ای که در این میان مهم می‌شود انتخاب و خرید دفتر مناسب و متناسب با هر درس دانش آموز است. عموما این پرسش به وجودذ می‌اید که چگونه و از کجا می‌توانم دفتر مناسب مدرسه را یافته و خریداری کنم. فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران مجموعه‌ای متنوع از انواع دفتر با برندهای معتبر را گرد هم آورده تا علاوه بر آنکه امکان مقایسه و انتخاب را برای شما فراهم کرده باشد، خیلی به صرفه و مقرون را نیز برای شما مهیا کند. در ادامه چند نمونه از محصولات موجود در این فروشگاه اینترنتی خدمت شما ارائه می‌شود.

انواع دفتر و دفتر مشق:

دفتر مشق، در واقع، فضایی فردی برای یادداشت، تمرین و مرور مطالب درسی است که معمولاً توسط معلم و والدین بررسی و ارزیابی می‌شود. در این میان اما، آنکه بیش‌ترین سروکار با دفتر مشق را دارد، خود دانش آموز است.

حال با توجه به آنکه هر دانش آموز دروس مختلفی را باید در یک سال تحصیلی پشت‌سر بگذارد این مسئله دارای اهمیت می‌شود که با در نظر گرفتن این نکته که مختصات و محتوای هر درس متفاوت با دیگری است، پس دفتری که برای هر درس انتخاب می‌شود متفاوت با دروس دیگر خواهد بود.

انتخاب مناسب و خرید دفتر ریاضی:

دفتر ریاضی یکی از دفاتر مهم در تحصیل دانش‌آموزان است. دفتر ریاضی به شما کمک می‌کند که:

- مباحث و فرمول‌های ریاضی را به خاطر سپرده و تمرین کنید.

- مسائل و تمرین‌های ریاضی را به صورت منظم، مرتب و خوانا حل کنید.

- نقاط ضعف و قوت خود را در ریاضی شناسایی کرده و بهبود بخشید.

- با معلم خود ارتباط دوسویه برقرار کرده و نظرات، پیشنهادات و بازخوردهای او را دریافت کنید.

برای انتخاب دفتر ریاضی مناسب، باید به چند نکته توجه کنید:

- کاغذ دفتر ریاضی باید با کیفیت و گرم بالا باشد تا در مقابل فشار خودکار یا مداد مقاومت داشته باشد.

- جلد دفتر ریاضی باید مقاوم و زیبا باشد تا شما را به نگه‌داری و استفاده از آن ترغیب کند.

- صحافی دفتر ریاضی باید کیفیت بالایی داشته باشد و در طول سال تحصیلی خراب نشود. شما می‌توانید از دفترهای چسبی، سیمی، دوخت یا سایر روش‌های صحافی استفاده کنید.

- اندازه و ظرفیت دفتر ریاضی باید مناسب با نوع درس و تعداد صفحات تکالیف باشد. شما می‌توانید از دفترهای A4، A5، A6 یا سایر اندازه‌های استاندارد استفاده کنید.

- طرح و رنگ دفتر ریاضی باید با سلیقه و علاقه شما همخوانی داشته باشد. شما می‌توانید از دفترهای ساده، فانتزی، طرح‌دار، چند رنگ یا سایر طرح‌های جذاب استفاده کنید.

انتخاب دفتر مناسب مهم است!

دفتر مشق دات نوت (dotnote)

از مهمترین محصولات تولیدی برند دات نوت (dotnote) می توان به انواع دفتر مشق اشاره داشت. دفتر دات نوت با تمرکز بر کیفیت، تنوع محصولات و طراحی‌های زیبا، به عنوان یکی از برترین برندهای دفتر مشق و لوازم تحریر در بازار، مشتریان خود را جذب کرده و رضایت کامل آنها را به دست آورده است. دفتر فرمول دات نوت با طراحی جذاب و متفاوتِ خود به عنوان یک انتخاب برتر برای دانش‌آموزان، دانشجویان، و افرادی که به دنبال لوازم تحریر خاص و با کیفیت هستند، شناخته می‌شود. دفتر فرمول زیست، دفتر فرمول شیمی، دفتر فرمول فیزیک، دفتر فرمول زبان خارجه و دفتر فرمول ریاضی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین انواع دفتر مشق دات نوت هستند. از دیگر محصولات دات نوت می‌توان به دفتر مشق دخترانه دات نوت، انواع دفتر طراحی دات نوت، تو دو لیست دات نوت و انواع دفترچه یادداشت دات نوت اشاره داشت.

کلاسور و دفتر کلاسوری: ابزار مدیریت داده‌ها، اسناد و متون

کلاسور امکانی برای مدیریت نوشته‌ها و اطلاعات شماست و همچنین ابزاری کارآمد است تا فایل‌ها، پوشه‌ها، اسناد و داده‌های دیگر را در یک محل منظم و قابل دسترس نگه دارید. کلاسور معمولا از جنس کاغذ، پلاستیک یا چرم و دارای یک روکش جلد، یک پشت جلد و یک قفل مکانیکی است که باز و بسته می‌شود.

همچنین دارای جداکننده‌هایی است که به شما کمک می‌کنند فایل‌های خود را بر اساس موضوع، تاریخ، نوع و غیره مرتب کنید. برای این منظور، می‌توان از برچسب‌ها، جداکننده‌ها، فهرست‌ها و سایر ابزارهای کمکی استفاده کرد. کلاسور برای نظم بخشیدن به اطلاعات شخصی یا حرفه‌ای شما بسیار مفید است و در انواع، اندازه، رنگ، طرح و ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند.

دفتر کلاسوری نیز نوعی دفتر است که برگ‌های آن با حلقه‌های فلزی یا پلاستیکی به هم متصل شده‌اند. این نوع دفتر امکان اضافه کردن، حذف کردن یا جابجا کردن برگ‌ها را می‌دهد. دفتر کلاسوری معمولاً برای نوشتن یادداشت‌های درسی، خلاصه‌های کتاب، برنامه‌های روزانه و غیره استفاده می‌شود. دفتر کلاسوری مزایایی مانند قابلیت باز و بسته شدن آسان، جای‌گیری کمتر، امکان تغییر صفحات و انتخاب انواع مختلف کاغذ را دارد. این نوع دفتر معمولا از چند قسمت تشکیل شده است: جلد، حلقه های فلزی یا پلاستیکی، برگ های دارای سوراخ و گیره یا قفل. جلد دفتر کلاسوری ممکن است از پارچه، چرم، مقوا، فلز و یا مواد دیگر ساخته شده باشد. برگ های دفتر کلاسوری ممکن است خالی، خط دار، نقطه ای، شطرنجی و یا با طرح های مختلف باشند.

از برندهای معتبر و پرطرفدار می‌توان به دفتر کلاسوری سم و پاپکو و دات نوت و مستر نوت اشاره کرد.

انتخاب دفتر مناسب مهم است!

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران:

تنوع محصول و برند:

در این فروشگاه معتبر، از برترین انواع برند لوازم تحریر داخلی و خارجی بهره‌مند خواهید شد. از نام‌های معروف مانند فابر کاستل، استدلر، پنتر، زبرا، اشنایدر تا مپد و اونر؛ همگی با مجموعه‌ای از بهترین محصولاتشان در اینجا حضور دارند. شما به راحتی می‌توانید بین این برندها گردش کنید و خریدی شگفت‌انگیز را آغاز کنید.

ارسال فوری سفارشات:

با خدمات ارسال فوری سفارشات فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران، می‌توانید سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. شما با اطمینان می‌توانید بدون هیچ تردیدی، انتظار دسترسی به خرید لوازم تحریر تخفیف دار، در کوتاه‌ترین زمان ممکن را داشته باشید. شهر کتاب پاسداران، هر لحظه را به عنوان مهم‌ترین و با ارزش‌ترین لحظه می‌داند و هر سفارشی را به سرعت به درب منزل شما ارسال می‌کند.

تضمین اصالت کالا و رضایت شما با ضمانت بازگشت کالا:

یک مفهوم مهم که همیشه در ذهن مشتریان وجود دارد، رضایت از خرید خود است. شما هنگام خرید از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران، به عنوان یک مشتری محترم، از ضمانتی محکم برخوردار خواهید بود. اینجا، به کیفیت محصولات و خدمات ارائه‌شده اعتماد دارند و به همین دلیل، در صورت نیاز به تغییر یا بازگشت کالا، آماده‌اند تا خواسته‌ی شما را برآورده کنند.

تخفیف و جشنواره:

با انتخاب و خرید لوازم تحریر و محصولات نوشت افزاری خود از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران از تخفیف برخوردار خواهید شد. این فروشگاه با برگزاری جشنواره‌و ارائه تخفیف دائمی روی محصولات خود امکان یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را برای شما فراهم آورده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار