استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام بیان داشت : شهدای ما برای آرمان ها و اهدافی به شهادت رسیدند که همان ایران مقتدر و قوی و اعتلای فرهنگ ناب محمدی(ص) بود و امروز از خداوند متعال می خواهیم که دنبال روی شهدا باشیم.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 28 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا  در آیین مهمانی لاله ها در گلزار شهدای صالح آباد گفت :  شهدایی که برای صیانت از کشور عزیز، اسلام، قرآن و ناموس مملکت همراه با سایر رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و جان شیرین خود را رای عزت و امنیت و اعتلای ایرانی اسلامی بر طبق اخلاص گذاشتند.

 وی افزود : .ملت عزیز در طول هشت سال دفاع مقدس با وجود همه فشارهای و تحریم ها و در آن مقطع اول دوران دفاع مقدس که با شدیدترین تحریم های ناجوانمردانه دشمنان و حمایت ۴۳ کشور تا بن دندان مسلح برای براندازی نظام اسلامی از همه ساز وکارها استفاده کردند، ایستادگی و مقاومت کردند و در نهایت پیروز شدند. 

بهرام نیا مطرح کرد :  در آن زمان، علاوه بر دشمنان بیرونی، دشمنان درونی و معاندین با سودای تجزیه طلبی نیز وارد عمل شدند و همه اینها گویای این بود که دشمنان و در راس آنها آمریکا سوداری براندازی نظام را دارند چرا که نظام اسلامی تمام منافع استکباری آنان را به خطر انداخته بود.

استاندار ایلام ادامه داد : روحیه، گفتمان و فرهنگ ولایتمداری و ولایت پذیری موجب پیروزی رزمندگان ما در جبهه های حق علیه باطل شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار