مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با ایام ربیع الاول و در آستانه میلاد پیامبر رحمت و مهربانی،۴۰۰ قطعه زمین به متقاضیان جوانی جمعیت در شهر زنجان واگذار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ 29 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه ایام ربیع‌الاول و میلاد پیامبر اکرم (ص)، ۴۰۰ قطعه زمین به مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحت عنوان «پویش پیامبر رحمت (ص)»در شهر زنجان واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به اجرای درست قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید دارد، گفت: در این راستا وزارت راه و شهرسازی نسبت به تحقق این مهم برنامه‌ریزی لازم را دارد و خود را مکلف به اجرای آن می‌داند.
وی تاکید کرد: واگذاری زمین در قالب ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحت عنوان «پویش پیامبر رحمت (ص)» از اول ربیع الاول تا ۱۷ این دهه به طور همزمان در کل کشور انجام می‌شود.
اسماعیلی افزود: همچنین خانواده‌هایی که واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: مطابق با آیین‌نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده‌اند و در صورت واجد شرایط بودن زمین رایگان تعلق می‌گیرد.
وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به تامین زمین در اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مدیریت و برنامه ریزی دارد.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار