امام جمعه نی‌ریز با بیان این که دوران ۳۴ ساله امام صادق را دوران جهاد تبیین توصیف کرد و گفت: «هم‌اکنون نیز رهبر انقلاب این موضوع را بر همه ما واجب کرده است. دشمنان ما دست‌بردار نیستند و به لطف الهی همانند جنگ ترکیبی سال گذشته، زمین‌گیر می‌شوند. البته ما به حضور در صحنه و پشتیبانی از ارزش‌ها نیاز داریم. در این زمینه باید هوشمندی نیرو‌های اطلاعاتی را که جلوی شیطنت دشمنان و منافقان تفرقه‌افکن را گرفتند، بستاییم.»
کد خبر: ۱۱۲۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ 30 September 2023

تابناک فارس به نقل از هورگان: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۷ مهرماه اظهار داشت: «تولد پیامبر در اوج پیشرفت علمی و از طرفی در زمان پایین‌ترین درجه اخلاق آن زمان رخ داد. در چنین وضعیتی، پیامبر رحمت ۲۳ سال زحمت کشید تا اوضاع را برگرداند و به جامعه و بانوان که دچار تبعیض بودند، عزت دهد.»

ایشان اضافه کرد: «اگر امروز کسانی طرفدار شعار زن، زندگی، آزادی هستند، بروند تاریخ را بخوانند که پیامبر رسم بد جنایتکارانه آن‌ها را از بین برد و با تلاش‌های بی‌شمار، جامعه را ساخت.»

خطیب جمعه نی‌ریز عنوان داشت: «در زمان خودمان هم مشابه زمان پیامبر، پیشرفت‌های علمی زیاد است؛ اما دنیای غرب از مشکل اخلاقی رنج می‌برد. وقتی پیشرفت اخلاقی در جامعه نباشد، همین وضعیت غرب پیش می‌آید و اگر به سمت اسلام ناب محمدی حرکت کنند، آن زمان جامعه آن‌ها اخلاقی می‌شود.»

وی دوران ۳۴ ساله امام صادق را دوران جهاد تبیین توصیف کرد و گفت: «هم‌اکنون نیز رهبر انقلاب این موضوع را بر همه ما واجب کرده است. دشمنان ما دست‌بردار نیستند و به لطف الهی همانند جنگ ترکیبی سال گذشته، زمین‌گیر می‌شوند. البته ما به حضور در صحنه و پشتیبانی از ارزش‌ها نیاز داریم. در این زمینه باید هوشمندی نیرو‌های اطلاعاتی را که جلوی شیطنت دشمنان و منافقان تفرقه‌افکن را گرفتند، بستاییم.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار