امام جمعه شیراز گفت : ایستادگی، رمز موفقیت در جنگ ترکیبی دشمن خواهد بود .
کد خبر: ۱۱۲۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 23 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، با اشاره به جنگ ترکیبی که دشمن علیه کشورمان به راه انداخته گفت: رمز موفقیت و پیروزی در این جنگ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند صبر و مقاومت است و با ایستادگی پیروز این جنگ خواهیم بود.

آیت الله لطف الله دژکام،در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیرو‌های مسلح مستقر در استان فارس در شیراز افزود: تاریخ برای کسانی که درس بگیرند عبرت خواهد بود و دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله نیز با همه سختی‌ها در سایه صبر و مقاومت و ایستادگی برای اسلام و ایران و ملت سربلند آن به یادگار ماند .

وی ادامه داد: امروز نیرو‌های مسلح ما در عرصه امتحانی متفاوت قرار دارند و این امتحان در نزدیکی قله‌های فتح و پیروزی است و مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان، موجب خنثی سازی نقشه‌های شوم آن‌ها خواهد شد.

امام جمعه شیراز گفت: به تمام دشمنان و بدخواهان ایران و اسلام پیام می‌دهیم که مسلمانان و منتظران امام عصر (عج) اجازه نمی‌دهند که آن‌ها به اهداف پلیدی که در سر دارند برسند.

آیت الله دژکام افزود: قطعا ایران اسلامی در آینده محور عدالت‌خواهی و ظهور خواهد بود و و پرچم عدالت‌خواهی هیچگاه بر زمین نخواهد ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار