سرپرست فرمانداری سامان با تاکید بر ضرورت حل مشکل فاضلاب روستاهای این شهرستان، گفت: در خصوص وضعیت فاضلاب روستای مارکده، یاسه چای، صادق‌آباد و هوره ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رییس‌جمهور برای خرید زمین اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ 02 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محمدتقی گنجعلی با تاکید بر ضرورت حل مشکل فاضلاب روستا‌های شهرستان سامان، گفت: در خصوص وضعیت فاضلاب روستای مارکده، یاسه چای، صادق‌آباد و هوره ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای خرید زمین اختصاص یافته است.

سرپرست فرمانداری سامان با اشاره به فعالیت مجتمع‌های آبرسانی روستایی در این شهرستان، گفت: هم‌اکنون مجتمع آبرسانی روستای کاهکش، هشت روستای بخش مرکزی و مجتمع آبرسانی روستایی چم کاکا نیز هشت روستای دیگر این شهرستان را پشتیبانی می‌کند و به صورت متمرکز آب آشامیدنی بهداشتی و سالم در بین روستا‌های مورد نظر توزیع می‌شود.

وی افزود: به غیر از سه روستای شهرستان سامان که آب آشامیدنی مورد نیاز آن‌ها با نظارت حوزه بهداشت از طریق چاه تامین می‌شود مابقی روستا‌های این شهرستان آب مورد نیاز خود را از طریق مجتمع‌های آبرسانی تامین می‌کنند.

گنجعلی با بیان اینکه ۹۰ درصد آب آشامیدنی این شهرستان از رودخانه زاینده‌رود تامین می‌شود، گفت: با توجه به راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌های مناسب شهر سامان در زمان حاضر، بالای۸۰ درصد آب آشامیدنی این منطقه به لحاظ بهداشتی مشکلی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار