فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۳۱ باند قاچاق مواد مخدر در استان سمنان منهدم شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۱ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 08 October 2023

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان، به اجرای برنامه‌هایی مانند غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با نماینده، ولی فقیه، حضور در نماز جمعه، اجرای صبحگاه مشترک، مراسم تجلیل از خانواده کارکنان انتظامی استان و سایر برنامه‌ها در هفته نیروی انتظامی در استان سمنان اشاره کرد.

وی عنوان کرد: پلیس شبانه‌روزی به‌عنوان خدمتگزار مردم در خدمت آنان بوده و با اجرای طرح‌های مختلف و برنامه‌ریزی هدفمند در مناسبت‌های ملی و مذهبی از منظر انتظامی، امنیتی و ترافیکی پیام‌آور امنیت و آرامش برای شهروندان است.

موقوفه‌ای با تشریح شعار هفته فراجا و با بیان اینکه خدمات پلیس در این ایام به مردم و به‌ویژه شهروندان قانون‌مدار بیشتر خواهد شد، اضافه کرد: مشکلات شهروندان را با نظر مساعد همراهی رفع کرد.

دستگیری قاچاقچیان انواع مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان سمنان به کشف بیش از ۲ تن و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۶ ماهه سال ۱۴۰۲ و افزایش ۳۳ درصدی آن نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: ۲ هزار و ۸۱ نفر در رابطه با جرائم این حوزه دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: یک هزار و ۳۳ مرحله طرح‌های کنترلی و مقابله‌ای نظیر طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و به مرحله اجرا درآمد.

موقوفه‌ای تأکید کرد: در همین راستا، ۳۱ باند قاچاق مواد مخدر در استان سمنان منهدم شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۱ درصد افزایش داشته است.

مصالحه ۶۵ درصد پرونده‌ها در مرکز مشاوره و مددکاری

فرمانده انتظامی استان سمنان به افزایش بیش از ۱۰ درصدی مراجعه شهروندان به مراکز مشاوره و دوایر مددکاری اجتماعی کلانتری‌ها با حدود سه هزار نفر اشاره کرد و گفت: ۶۵ درصد پرونده‌ها با تلاش مشاوران و مددکاران اجتماعی پلیس مصالحه شد.

موقوفه‌ای با اشاره به شعار هفته انتظامی یعنی «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» گفت: ۸۲ برنامه شاخص و تأثیرگذار از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه در استان سمنان به مرحله اجرا درخواهد آمد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار