مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ماهانه یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال حقوق به مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی ایلام پرداخت می شود.
کد خبر: ۱۱۳۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 11 October 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اشرف تابانی روز سه شنبه در مراسم تقدیر و تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران ایثارگر در ایلام با بیان اینکه تمامی واجدین شرایط ایثارگر در حوزه بیمه ای تأمین‌ اجتماعی تبدیل وضعیت شده اند، اظهار کرد: ماهانه یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال حقوق به مستمری‌بگیران و بازنشستگان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تأمین‌اجتماعی استان ایلام از نظر ارائه خدمات، به رتبه دوم ارتقا یافته است، تصریح کرد: ۳۱۶ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

"نورالدین الیاسی" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز با اشاره به اینکه ۷۵ درصد جمعیت کشور مخاطب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند، افزود: گستردگی و تنوع خدمت به جامعه هدف از وظایف اصلی این وزارتخانه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم با تشکر از اداره کل تأمین‌اجتماعی استان برای برگزاری اولین نشست تجلیل از بازنشستگان و مستمری‌بگیران ایثارگر و جانباز، اظهار کرد: ۳۵ درصد جامعه استان ایثارگر هستند.

"جمال اسدی" افزود: در حوزه مسکن ایثارگران و شهدا تسهیلاتی به متقاضیان پرداخت شد و در خصوص تبدیل وضعیت افراد واجد شرایط هم طبق قانون چهار هزار و ۹۰۰ نفر تبدیل وضعیت شده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اینکه ایلام یکی از استان‌های پیشرو کشور در زمینه تبدیل وضعیت است، افزود: ۱۰۰ درصد هزینه درمان جانبازان برابر تعرفه وزارت بهداشت قابل پرداخت است.

در این مراسم به نمایندگی از جامعه ایثارگران و جانبازان استان از عادل فیلی، مسرحد کهزادی، ساده کوچکی، حیدر محقق و عبدالله علیمرادی تقدیر و تجلیل شدند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار