مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آغاز ثبت نام الکترونیکی همه پذیرفته شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ 11 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دکتر زهرا کشتکاران افزود: ثبت نام در هر دو نوبت مهر و بهمن سال جاری، در دانشکده‌های مستقر در شهر شیراز و سایر شهرستان‌های استان فارس، در آزمون سراسری ۱۴۰۲، از چهارشنبه نوزدهم مهر آغاز و تا دوشنبه، بیست و چهار مهر سال جاری ادامه دارد.
دکتر کشتکاران گفت: همه مراحل نام نویسی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نیست.
او توضیح داد: دانشجویان برای نام نویسی، با مراجعه به سایت saba.sums.ac.ir از روز چهارشنبه نوزدهم مهر تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه، بیست و چهارم مهر امسال، فرصت ثبت نام دارند و عدم اقدام در زمان اعلام شده برای ثبت نام، به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می‌شود.
دکتر کشتکاران از پذیرفته شدگان خواست تا برای ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی به نشانی saba.sums.ac.ir از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده شود و افرادی که فاقد شماره شناسنامه هستند، از کد ملی به عنوان شماره شناسنامه استفاده کنند.

او به دانشجویان توصیه کرد: هنگام ثبت نام الکترونیک، بدون عجله، پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و آماده کردن مدارک، نسبت به ثبت نام الکترونیکی در تاریخ‌های اعلام شده، اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار