سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: در کل استان ۲ هزار و ۵۰۳ توانخواه در درجات مختلف در حوزه نابینایی داریم که یک هزار و ۷۶۳ روشندل زیر پوشش بهزیستی هستند.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 15 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، روح‌الله خدابنده‌لو، سرپرست بهزیستی استان زنجان عصر امروز در مراسم روز جهانی عصای سفید با اشاره به شعار این روز که با عنوان «تلفیق اجتماعی نابینایان و ترسیم فردای بهتر» نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: در کل استان ۲ هزار و ۵۰۳ توان‌خواه در درجات مختلف در حوزه نابینایی داریم که یک هزار و ۷۶۳ روشندل زیرپوشش بهزیستی هستند.

سرپرست بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه تعداد ۱۱۳ دانش‌آموز روشندل زیر پوشش بهزیستی هستند، گفت: تعداد ۲۹ دانشجو در استان زیر پوشش بهزیستی هستند که از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان این مطلب که در حوزه دانشجویی طبق دستور‌العمل جدید دست ما باز است و کمک‌های خوبی در سطوح مختلف متناسب با وضعیت توانخواه ارائه داده می‌شود، ادامه داد: درصدد هستیم دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل دارند در این زمینه تسهیلگری کنیم.

خدابنده‌لو با اشاره به بحث مناسب سازی گفت: در بحث مناسب‌سازی باید به این سمت حرکت کنیم که در همه زمینه‌ها از تکنولوژی به‌روز استفاده کرده و یک تسهیلگری در ارایه خدمات را در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

سرپرست بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه روشندلان ما در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، گفت: در بین این قشر نخبه‌های هستند که معلولیت را محدودیت ندیدند و جرو کسانی هستند که در جامعه نقش مؤثری و نیز الگو هستند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار