معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۳ دوره آموزش عمومی و تخصصی برای ۱۳ هزار و ۳۳۱ نفر در جمعیت هلال احمر استان اردبیل برگزار شده است.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ 18 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سعید جوادزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: ۳۶۳ دوره آموزشی عمومی و همگانی شامل (کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته، آموزش آمادگی در برابر مخاطرات، آموزش مهارت‌های پایه داوطلبی، آموزش مبتنی بر نیاز محلی و آموزش در خانه‌های هلال و پادگان‌های نظامی) برای ۱۲ هزار و ۵۰۷ نفر و برگزاری ۳۹ دوره تخصصی از قبیل (عمومی امداد و نجات، حمایت‌های روانی، پیمایش و ناوبری) برای ۸۲۴ نفر، دوره ضمن خدمت کنترل خشم و استرس برای کارکنان این جمعیت در نیمه اول سال جاری انجام شده است.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی جمعیت هلال احمر به صورت مستمر ادامه دارد و هر بخشی اعلام کند ما آمادگی لازم جهت برگزاری دوره‌های آموزشی را داریم.

این مسئول در ادامه از ارائه آموزش‌های متنوعی در سراسر استان خبرداد و گفت: برگزاری آزمون بیانیه گام دوم انقلاب، تولید محتوا‌های آموزشی با موضوعات عمومی و اختصاصی و انتشار آن در فضا‌های عمومی و مجازی، برگزاری دوره مربیگری پایه برای ۲۵۷ نفر، دوره مربیگری کد ۳ برای ۲۹ نفر، دوره بازآموزی مربیان کد ۲ و ۳ برای ۶۵ نفر از دیگر برنامه‌های انجام یافته این معاونت در نیمه اول سال جاری می‌باشد.

جوادزاده با اشاره به برنامه‌های دیگر این معاونت تصریح کرد: اجرای طرح‌های آموزشی ویژه موکب داران حسینی و آموزش ویژه هیات‌های عزاداری در طول محرم برای ۵۴۶ نفر، اجرای پویش غرق نشویم و ارائه آموزش‌های ایستگاهی، اجرای برنامه‌های ابتکاری برای ۶۸۴ نفر، اجرای بوت کمپ تابستانه برای یک هزار و ۷۴۹ نفر از دیگر برنامه اجرا شده این معاونت است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار