امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با اشاره به معضل لجام‌گسیختگی و عدم نظارت بر قیمت‌ها در کشور گفت: همین عدم نظارت بر قیمت در کارخانه‌ها باعث شده تا گرانی لجام‌گسیخته‌ای در جامعه حاکم باشد و قدرت خرید مردم بسیار کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ 19 October 2023
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری صبح امروز در دیدار با معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در استان یزد اظهار کرد: متاسفانه زمانی که دولت و یا استان دچار کمبود در بودجه می‌شود از بودجه فرهنگی کاسته می‌شود، در حالیکه اگر به مسائل فرهنگی اهمیت داده شود بسیاری از مسائل و مشکلات استان و کشور نیز حل خواهد شد. 
 
وی افزود: بسیاری از مشکلات موجود به دلیل اهمیت ندادن به فرهنگ و دین مردم است، زیرا این دین و فرهنگ است که مردم را آراسته می‎‌کند و آن‌ها را از شر و بدی ها باز می‌دارد. 
 
امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا مردم را به زندگی بدون دین و فرهنگ عادت دهد، گفت: امروزه دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا دین و فرهنگ را به عنوان دو عنصر مهم و اثرگذار در زندگی از مردم بگیرد تا در نهایت بتواند خود بر آنها مسلط باشند.
 
آیت الله ناصری با اشاره به معضل لجام‌گسیختگی و عدم نظارت بر قیمت‌ها در کشور اظهار کرد: عدم کنترل بر قیمت‌ها در کارخانه‌ها و در ابتدای تولید بسیار معضل بزرگی را در کشور به وجود آورده است، زیرا امروزه سودهای چند درصدی برای کارخانه‌داران اهمیت دارد نه اینکه محصول را با قیمت مناسب و معقول به مردم ارائه دهند. 
 
امام جمعه یزد ادامه داد: همین عدم نظارت بر قیمت در کارخانه‌ها باعث شده تا گرانی لجام‌گسیخته‌ای در جامعه حاکم باشد و قدرت خرید مردم بسیار کاهش یافته است. 
 
آیت‌الله ناصری با اشاره به اهمیت خودکفایی در صنعت کشاورزی و تهیه خوراک دام عنوان کرد: ارزش واردات محصولات و دانه‌های روغنی به کشور بسیار زیاد است و اگر بتوانیم در زمینه تهیه خوراک دام و همچنین دانه‌های روغنی به خودکفایی برسیم، بسیاری از هزینه‌های کشور می‌تواند در مسیر دیگری سرمایه‌گذاری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار