نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: امروز استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در تلاش هستند با طراحی جنگ روایت‌ها، اذهان عمومی جامعه جهانی را نسبت به جنایات خود و کشتاری که انجام داده‌اند، منحرف کنند.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 20 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در محل مصلای امام خمینی (ره) افزود: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در قالب جنگ روایت‌ها، به دنبال تحریف حمله‌های وحشیانه خود علیه ملت مظلوم فلسطین و تغییر جای ظالم و مظلوم هستند.

وی اظهار داشت: رژیم کودک‌کُش اسراییل، امروز در قالب جنگ روایت‌ها تلاش می‌کند جنایت‌های خود علیه مردم مظلوم غزه را سرپوش بگذارد و خود را نسبت به این جنایات جنگی تبرئه کند، هر چند جامعه جهانی یقین کامل دارد این بمب‌های مخربی که برسر ملت مظلوم غزه فرو آمده است از سوی صهیونیست‌ها است، با این وجود باید در جنگ روایت‌ها حواسمان جمع باشد و اجازه ندهیم صهیونیست‌ها، جامعه جهانی را فریب دهند.

خطیب جمعه شهرکرد ادامه داد: رژیم اشتغالگر صهیونیستی و استکبار جهانی، امپراتوری استکباری رسانه‌ای و فضا‌های گسترده‌ای را در اختیار دارند، اما افکار مردم آزاده جهان و وجدان‌ها بیدار نسبت به این کشتار رژیم اشغالگر قدس آگاه هستند و فریب آن‌ها را نمی‌خورند.

نکونام تاکید کرد: در این شرایط حساس باید با روشن‌گری، جلو این روایت‌سازی‌های دورغین و تحریف‌های رژیم اشغالگر و کودک‌کُش اسرائیل گرفته شود و اجازه ندهیم صهیونیست‌ها در این میدان بر روی جنایاتی که انجام داده‌اند، سرپوش بگذارند.

وی با تقدیر از حضور مردم چهارمحال و بختیاری در اجتماع‌های مختلف برای حمایت وهمدردی با مردم غزه گفت: مردم این استان دوشادوش دیگر هموطنان خود با جوش و خروش خاصی انزجار خود را از حمله‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

نکونام ادامه داد: امروز بختیاری‌های غیور این استان اعلام کردند که تاب دیدن این همه جنایت رژیم کودک‌کُش اسراییل را ندارد و در صورتی‌که رهبر معظم انقلاب اجازه دهد آمادگی دفاع از ملت مظلوم فلسطین را دارند.

وی اضافه کرد: اعلام آمادگی ملت ایران و سایر مسلمانان جهان برای دفاع از ملت مظلوم غزه بیانگر بی‌تابی جهان اسلام و مقاومت نسبت به دفاع از مظلومان فلسطینی است.

امام جمعه شهرکرد گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند این رویه ظالمانه آن‌ها نمی‌تواند ادامه پیدا کند و این ظلم و ستم‌ها، پایان خوشی برای آن‌ها ندارد.

وی یادآور شد: استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی بدانند روز به روز با این جنایت‌ها رسواتر می‌شوند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به یکم آبان روز آمار و برنامه‌ریزی گفت: داشتن آمار صحیح و درست برای برنامه‌ریزی کارآمد مهم است و نباید این امر مهم مورد غفلت قرار گیرد و داشتن آمار‌های دقیق، درست و واقعی به امر مهم برنامه‌ریزی کمک می‌کند.

نکونام با اشاره به ۲۹ مهرماه روز ملی صادرات گفت: امروز توجه به کمیت و کیفیت صادرات باید به عنوان یکی از اولویت‌های مسوولان اجرایی باشد، چون پرداختن صحیح به امر صادرات موجب بالندگی کشور می‌شود.

وی یادآور شد: صادرات افزون بر ارزآوری برای کشور موجب تعامل بیشتر کشور با جهانیان می‌شود به همین دلیل است که باید به کمیت و کیفیت صادرات توجه شود.

امام جمعه شهرکرد بر ضرورت برطرف کردن برخی موانع موجود در مسیر صادرات از سوی مسوولان تاکید کرد.

نکونام با اشاره به سالروز شهادت آقا مصطفی خمینی فرزند ارشد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی گفت: شهادت ایشان نقطه عطف انقلاب اسلامی بود.

به گزارش ایرنا، با ورود عملیات طوفان الاقصی به چهاردهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده به بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، روی آورده است.

وزارت بهداشت غزه ظهر روز جمعه از افزایش شمار شهدای جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه به چهار هزار و ۱۳۷ نفر خبر داد و همچنین از افزایش شمار زخمی‌ها به بیش از ۱۳ هزار نفر خبر داد.

طبق این گزارش، بیش از هزار نفر از شهروندان فلسطینی نیز که اکثر آن‌ها کودک هستند، همچنان جزء مفقودان است. سخنگوی وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد که هفت بیمارستان به دلیل تمام شدن برق و تجهیزات و دارو دیگر قادر به خدمت رسانی نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار