استاندار اردبیل تعامل دستگاه‌های اجرایی و نظارتی را در افزایش خدمت‌رسانی و تسهیل امور مردم و پیشبرد بهتر کارها دارای اهمیت دانست و گفت: ورود مجموعه بازرسی به برخی نارضایتی‌های مردم از دستگاه‌های اجرایی ضروری بوده و در جلب رضایت مردم از دستگاه‌ها موثر خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 21 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدحامد عاملی با حضور در اداره‌کل بازرسی استان به‌مناسبت سال‌روز تشکیل سازمان بازرسی، با بازرس‌کل استان و بازرسان این اداره‌کل دیدار و گفتگو کرد.

استاندار اردبیل در نشست با بازرس‌کل استان اظهار کرد: تعامل دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در افزایش خدمت‌رسانی به مردم و پیشبرد بهتر کار‌ها دارای اهمیت است.

فعال‌سازی تعدادی از واحد‌های تولیدی استان اردبیل با همکاری دستگاه‌های نظارتی

وی با اشاره به برخی اقدامات انجام‌یافته در استان اردبیل طی دولت سیزدهم، افزود: افزایش تزریق اعتبار به پروژه راه‌آهن اردبیل، اجرای پروژه بزرگ‌راه شمال - جنوب و آغاز احداث ۳۰هزار واحد مسکن به‌عنوان یک اقدام بی‌سابقه در تاریخ استان، بخشی از تلاش‌های صورت گرفته است.

عاملی بیان کرد: با همکاری شورای تأمین و دستگاه‌های نظارتی استان اردبیل، تعدادی از واحد‌های تولیدی مثل سبلان‌پارچه به خط تولید بازگشتند و وضعیت آن‌ها به ثبات رسید.

سالم‌سازی فضای ادارات سیاست دولت سیزدهم است

استاندار اردبیل ادامه داد: سالم‌سازی فضای ادارات سیاست دولت سیزدهم است و قطعا مجموعه بازرسی می‌تواند با ورود به این موضوع، در برقراری عدالت و جلوگیری در تبعیض‌های ناروا نقش مهمی ایفا کند.

وی با تأکید بر فعالیت بیش‌تر در زمینه رضایت‌مندی مردم و سالم‌سازی و مبارزه با فساد و تبعیض، تصریح کرد: ورود مجموعه بازرسی به برخی نارضایتی‌های مردم از دستگاه‌های اجرایی ضروری بوده و در جلب رضایت مردم از دستگاه‌ها موثر خواهد بود.

آمادگی مجموعه بازرسی جهت همراهی در مسیر پیشرفت استان اردبیل

علی رمضان‌پور، بازرس‌کل استان اردبیل هم در این نشست بیان کرد: با اعتماد بیش‌تر به مجموعه بازرسی می‌توان بعضی از مشکلات را پیش وقوع آن مانع شد و این مجموعه آمادگی کامل جهت زمینه‌سازی، همراهی و تسهیل امور در راستای پیشبرد اهداف دولت و پیشرفت استان اردبیل را دارد.

وی با تأکید بر تناسب مجازات با تخلف، گفت: تمام تلاش مجموعه بازرسی استان اردبیل انجام کار‌ها در چارچوب قانون بوده و نگاه این مجموعه همراهی کامل جهت تبدیل شدن به یک بازوی موثر برای رفع موانع و پیشرفت استان در کنار دستگاه‌های اجرایی است.

بازرس‌کل استان اردبیل تصریح کرد: انتظار و درخواست از همه نیز این است که نگاه مذکور تقویت شود تا مسیر پرشتاب پیشرفت استان اردبیل بدون مشکل طی شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار