فرماندار بروجرد گفت: مقاومت فلسطین بعد از ۷۵ سال با طوفان‌الاقصی ستون‌های لرزان صهیونیسم را فرو ریخت.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ 22 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، مسلم مرادی امشب در مجمع بسیج این شهرستان که در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی و ورزشی بسیج برگزار شد، افزود: از ۳۵ سال پیش تاکنون طرح عبور از نظام با ماهیت تحریف اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دستور کار معاندان داخلی و خارجی قرار گرفت، معاندان مسئله بن‌بست نظام را مطرح و سیاه‌نمایی برای اوضاع را بیان می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: ۲ قطبی کردن نظام مقدس اسلامی ایران از اهداف دیگر معاندان بود، تلاش‌های هدفمند برای زندانی کردن اندیشه‌های امام خمینی (ره) در مرکز حفظ و نشر اندیشه‌های امام (ره) نیز از اقدامات معاندان بود.

فرماندار بروجرد گفت: مقام معظم رهبری در طول عمر با برکت رهبری خود همواره با حکمت و آگاهی بیدار بوده و اجازه نداد اندیشه‌های امام (ره) تحریف شود.

مرادی افزود: ۲۴ سال از عمر انقلاب دست تفکری بود که قصد داشتند نافرمانی‌های مدنی را در خیابان‌ها ترویج دهند، مردم را نسبت به قدرت آمریکا و اسرائیل و تحریم‌ها می‌ترساندند.

وی اظهار داشت: بزرگ کردن قدرت استکبار جهانی در حالی بود که شهید حاج قاسم سلیمانی با فرماندهی مقاومت اسلامی داعش را یک تنه شکست داد.

فرماندار بروجرد گفت: مقام معظم رهبری بار‌ها فرمود اگر خط تحریف شکسته نشود تحریم‌ها شکسته نمی‌شود، جهاد تبیین می‌تواند راهکار خوبی برای شکستن تحریف‌ها علیه انقلاب و نظام اسلامی است.

مرادی افزود: در دهه ۷۰ و ۸۰ بحث اسلام رحمانی را مطرح کردند و اندیشه‌های امام (ره) را تحریف کردند که نباید به مستکبران جهان مرگ و توهین بفرستیم، جمهوری اسلامی را متهم کردند که انقلاب از اندیشه‌های امام (ره) دور شده است.

وی اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی در طول ۳۵ سال گذشته ده‌ها توطئه و فتنه برای ضربه زدن به انقلاب در دستور کار داشتند و رهبری به خوبی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستاد و اجازه تحریف راه و اندیشه‌های امام (ره) را نداد.

فرماندار بروجرد گفت: امروز انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که با شعار دین مردم را در صحنه نگه داشته است، برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان باید از همه ابزار‌های فرهنگی و هنری و رسانه‌ای استفاده کنیم.

مرادی افزود: امروز وظیفه داریم همگی به کمک انقلاب بشتابیم و نباید اجازه دهیم انقلاب خون شهدا تحریف شود.

وی با اشاره به برنامه‌ها و طرح‌های مجمع بسیج شهرستان بروجرد اظهار داشت: همه دستگاه‌های اداری شهرستان موظف هستند با کارگروه‌های مختلف مجمع بسیج همکاری کنند و از مشاوره و راهنمایی نخبگان و متخصصان مجمع بسیج استفاده کنند.

فرماندار بروجرد با اشاره به موضوع کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان غزه، گفت: سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر فقط اهداف خود را دنبال می‌کنند و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان برای آنان اهمیتی ندارد.

مرادی افزود: مقاومت فلسطین بعد از ۷۵ سال با طوفان‌الاقصی ستون‌های لرزان صهیونیسم را فرو ریخت.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد در پایان مجمع بسیج شهرستان بروجرد بیانه‌ای در ۱۰ بند قرائت شد که مهمترین آن عبارت بود از اینکه مجمع بسیج شهرستان بروجرد حمایت خود از مردم مظلوم غزه اعلام و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه را محکوم می‌کند.

همچنین مجمع بسیج از مسوولان خواست تا با مسئله بی‌حجابی، و تورم و گرانی برخورد، حمایت از تولید و اشتغال و پرداخت حقوق کارگران پیگیری و فساد در ادارات و تبعیض باید حل و فصل شود.

همچنین در بیانه عنوان شد که در سال جاری انتخابات را پیش‌رو داریم، ضمن دعوت همه آحاد جامعه در انتخابات همواره پشتیبان ولایت و رهبری باشیم تا امید دشمنان به یاس تبدیل شود.

در پایان مجمع بسیج شهرستان بروجرد نیز از فعالان هیات‌های اندیشه ورز مجمع بسیج تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار