مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب گفت: تلاش تمام مدیران عالی دولت به خصوص در نفت، رصد و بررسی مهمترین مشکلات کارکنان است که در این خصوص تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ 23 October 2023

مهندس علیرضا دانشی امروز دوشنبه (1 آبانماه 1402) در حاشیه سومین دیدار چهره به چهره و عمومی خود با کارکنان و گفتوگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، با اشاره به همت مدیران دولتی بر رصد و بررسی مشکلات مردم، اظهار داشت: دولت سیزدهم از ابتدای شکل گیری، تلاش خود را بر بررسی و حل مسائل مردم به کار گرفته است.

وی افزود: مدیران صنعت نفت نیز به عنوان مسئولان بخش بزرگی از خانواده دولت، تمام تلاش خود را هم راستا با دیگر مسئولان دولتی به کار گرفته‌اند تا مسائل و مشکلات مردم و کارکنان از چشم کسی پوشیده نباشد.

مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اهمیت برگزاری دیدارهای عمومی خود با مراجعه کنندگان گفت: دیدارهای عمومی به خاطر کاهش فاصله میان مدیران و مردم، برای دولت از اهمیت بالایی برخوردار است لذا سعی خواهم کرد تعدد این دیدار بیشتر شود و در هیچ مسئله‌ای غفلت صورت نگیرد.

وی ادامه داد: در این دیدار چهره به چهره، با حدود 25 نفر از کارکنان که از پیش درخواست دیدار حضوری داشتند گفت‌وگو صورت گرفت و در جریان مسائل آنان قرار گرفتم که برای حل مسائل آنان دستوراتی به واحدها و مدیرت‌های مربوطه ابلاغ شد.

در دیدار عمومی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مراجعه کنندگان مسائلی در حوزه مسکن، اشتغال، بازنشستگی، سوابق کاری، ایثارگری، جابه‌جایی موارد خاص، مشاغل سخت و . . . طرح و با تسلیم درخواست کتبی خود، خواهان اتخاذ تدابیری برای رفع مسائل آنان از سوی مدیرعامل شدند.

به گزارش nisoc.ir مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب، در دیدارهای عمومی گذشته خود، مسائل بیش از 60 تن از کارکنان و مراجعه کنندگان را بررسی و برای ارجاع و تصمیم گیری به کمیسیون‌های خاص و مربوط ارجاع داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار