مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی از اواخر روز دوشنبه به این استان خبر داد و گفت: این سامانه تا روز چهارشنبه در مناطق نیمه شمالی فعال است.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ 28 October 2023

تابناک فارسس به نقل از ایسنا: مسعود حقیقت  به تشریح آخرین وضعیت جوی استان فارس پرداخت و گفت: طی دو روز آینده سامانه پدیده خاصی را نشان نمی‌دهد و جوی پایدار و آرام در سطح استان پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: از اواخر وقت دوشنبه سامانه بارشی وارد استان می‌شود و تا روز سه‌شنبه و چهارشنبه بارش‌ها در مناطق نیمه شمالی استان خواهیم داشت.

حقیقت، میزان بارش باران در مناطق مختلف استان فارس را روز گذشته اعلام کرد و گفت: شهرستان آباده ۰.۳ میلی‌متر، سپیدان ۰.۴ میلی‌متر، اقلید ۲.۲ میلی‌متر، خفر ۰.۹ میلی‌متر، سده ۲.۳ میلی‌متر، مهر ۱.۷، لامرد ۰.۱ لارستان یک میلی‌متر و در شهرک گلستان حدود ۳.۵ میلی‌متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی یادآور شد: توقع داریم که از نیمه‌های آبان‌ماه به‌تدریج سامانه‌های بارشی پاییزی شکل گیرد تا کل استان از بارش خوبی بهره‌مند شوند.

وی در خصوص وضعیت دمای هوا نیز گفت: در دو سه روز آینده دمای هوا کمی روند افزایشی دارد و از سرمای روز گذشته کاسته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار