امام جمعه موقت بوشهر گفت: رسانه‌ها باید به هر دو صحنه مظلومیت و اقتدار فلسطین توجه کنند؛ صحنه‌های اقتدار جبهه مقاومت فلسطین باید بیشتر نشان داده شود تا امیدآفرینی در جامعه فراهم شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ 28 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام علی اکبر اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: رژیم غاصب که دارای شدیرترین ابزار‌های جاسوسی و پیشرفته‌ترین ابزار جاسوسی روی این موانع سخت، دیوار‌های بلند، حسگر‌های عجیب و غریب است جبهه مقاومت حماس فلسطین از همه این‌ها عبور می‌کند و در شهرک‌های اشغالی وارد می‌شوند و چنان ضربه محکم است که تاکنون رژیم غاصب صهیونیستی نتوانسته ابتکارعمل در دست بگیرد.

وی حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه را کور دانست و افزود: این حملات رژیم غاصب اسرائیل هدفمند نیست بلکه برای به رخ کشیدن قدرت خودش چنین جنایت در غزه رقم می‌زند، ابتکار عمل دست جبهه مقاومت فلسطین و مبارزان غزه و نشان از اقتدار رزمندگان فلسطینی است.

این مقام مسؤول ادامه داد: فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی از درون آغاز شد و به سبب از هم پاشیدگی رژیم غاصب، امروز صحنه‌گردانی اصلی آمریکای جنایتکار است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان کرد: ان‌شاءالله به‌زودی این رژیم منحوس صهیونیستی و غاصب و دولت جنایتکار آمریکا هم نابود می‌شود، این مهم شعار نیست بلکه یک واقعیت است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید به هر دو صحنه مظلومیت و اقتدار فلسطین توجه و منعکس کنند اضافه کرد: صحنه‌های اقتدار جبهه مقاومت فلسطین باید بیشتر نشان داده تا امیدآفرینی در جامعه فراهم شود.

امام جمعه موقت بوشهر، با تقدیر از مواضع محکم و مقتدرانه وزیر امور خارجه ایران اسلامی در حمایت قاطع از ملت فلسطین افزود: در این زمینه دیپلماسی بسیار فعال و تأثیرگذار وزیر امور خارجه در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم غزه درخور تحسین است.

اسماعیلی، با گرامیداشت روز بسیج دانش‌آموزی یکی از برکات انقلاب اسلامی را تربیت نوجوانان دانست و عنوان کرد: نوجوانی که قرار بود در دست استکبار قرار بگیرد و او را تربیت کند به گونه‌ای تربیت شد که امام راحل فرمودند رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله است و کودکان، نوجوانان و جوانان به بصیرت مثال‌زدنی دست یافته‌اند به‌گونه‌ای که بخش زیادی از شهدای جامعه دانش‌آموز هستند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار