رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت: در تصادف رخ به رخ یک دستگاه سواری تیبا و یک دستگاه کامیون ولوو در محور دامغان- جندق، پنج نفر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 29 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، موسی بزرگی، رئیس پلیس‌راه استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شامگاه گذشته در محور دامغان- جندق بی‌احتیاطی راننده سواری تیبا حادثه آفرید.

وی افزود: در این سانحه که در کیلومتر ۲۰۵ جاده دامغان- جندق به علت تصادف رخ به رخ یک دستگاه سواری تیبا و یک دستگاه کامیون ولوو رخ داد، پنج نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بیان کرد: هم‌زمان با اعلام وقوع این تصادف، گروه‌های امدادی و تیم‌های تخصصی ارزیابی و بررسی متشکل از کارشناسان پلیس‌راه ابن استان و فرمانده انتظامی شهرستان دامغان برای بررسی و تحلیل این سانحه در محل حاضر شدند.

بزرگی تصریح کرد: کارشناسان پس از بررسی دقیق و مشاهده آثار و علائم به جای مانده، خودروی سواری تیبا را به علت انحراف به چپ در این حادثه مقصر دانستند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان در محورهای دوطرفه به‌خصوص در محل‌های حادثه‌خیز مانند پیچ‌ها، تونل‌ها و پل‌ها از سبقت غیرمجاز پرهیز و از انحراف به چپ خودداری کنند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار