نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از عرصه‌های تحقیر آمریکا تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی بود، گفت: این حرکت دانشجویان توسط امام خمینی(ره) نیز مورد تایید قرار گرفت که موضوع بسیار مهمی است.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲ 01 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این روز یک عرصه مهم تبیینی است، گفت: محتوای مهم ۱۳ آبان مانند تسخیر لانه جاسوسی آمریکا باید به خوبی تبیین شوند و اجازه ندهیم این اتفاقات مهم تاریخ انقلاب اسلامی تحریف و جای مظلوم و ظالم عوض شود.

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سفارت آمریکا در ایران به دنبال تقویت روابط نبود بلکه همواره سعی داشت انتقام خروج شاه از کشور و پیروزی انقلاب اسلامی را از ایران بگیرد به همین جهت نیز مدام در مسیر حرکت انقلاب سنگ‌اندازی کرده و به یک مرکز بزرگ فساد و توطئه در کشور تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه یکی از عرصه‌های تحقیر آمریکا تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی بود، افزود: این حرکت دانشجویان توسط امام خمینی (ره) نیز مورد تایید قرار گرفت که موضوع بسیار مهمی است.

نکونام عنوان کرد: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان ایرانی این کشور تلاش بسیاری برای آزادی جاسوسان انجام داد، اما پس از اینکه به نتیجه نرسید تصمیم گرفت از طریق اعمال فشار وارد شود که موضوع گرفتاری آن‌ها در صحرای طبس رخ داد و به همه ثابت شد خداوند حافظ این انقلاب است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است، اضافه کرد: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی این روز بیانگر این است که ملت ایران هنوز جنایات و ظلم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را فراموش نکرده‌اند البته همچنان نیز دشمنی‌های آمریکا با ایران ادامه دارد.

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امروز نیز رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریکا در حال جنایت در غزه و فلسطین است و این یکی از چهره‌های خبیث آمریکا محسوب می‌شود که دنیا باید آن را بشناسد چرا که امروز در جهان یک امپراطوری رسانه‌ای شکل گرفته و جهان استکبار و در صدر آن آمریکا با استفاده از این امپراطوری سعی دارند ذات حقیقی خود را از دیگران مخفی کنند.

وی با تاکید بر اهمیت روز ۱۳ آبان، یادآور شد: حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی این روز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید زمینه این حضور فراهم شود تا دیگر ملت‌های جهان بدانند جمهوری اسلامی ایران و مردم آن چهره حقیقی و خبیث آمریکا را شناخته و سعی دارد آن را برای دیگران نیز نمایان کند.

نکونام با اشاره به جنایات ظالمانه رژیم صهیونیستی در غزه، بیان کرد: این رژیم کودک‌کش توانایی مبارزه با نیرو‌های نظامی فلسطین و حماس را ندارد و این موضوع در عملیات زمینی اسرائیل کاملا مشهود بود به همین جهت نیز دست به کشتار مردم بی‌دفاع و کودکان می‌زنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم فلسطین با وجود تمام جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه آن‌ها مرتکب شده همچنان در حال ایستادگی و مقاومت هستند و حمایت از چنین ملت آزاده‌ای وظیفه تمامی دنیا، جهان اسلام و به ویژه ایران اسلامی است، حضور پررنگ ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان نیز می‌تواند جلوه‌ای از حمایت مردم از مردم مظلوم غزه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار