فرمانده حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در پی گزارش دوستداران محیط‌ زیست مبنی بر شکار غیرمجاز پرندگان وحشی در منطقه دیناران از توابع شهرستان اردل و همچنین در شهرستان بن با تلاش یگان حفاظت محیط‌ زیست استان، متخلفان دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ 02 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، بختیار طاهری گفت: در پی گزارش دوستداران محیط‌زیست مبنی بر شکار غیرمجاز پرندگان وحشی در منطقه دیناران از توابع شهرستان اردل توسط شکارچیان غیرمجاز، جلوگیری از شکار و دستگیری متخلفین در دستور کار یگان حفاظت محیط زیست استان قرار گرفت.

فرمانده حفاظت محیط زیست چهارمحال وبختیاری ادامه داد: با هماهنگی قبلی با مقام قضایی و همکاری کلانتری شهر دشتک یگان حفاظت محیط زیست استان موفق به متوقف کردن خودرو افراد متخلف شده و تعداد ۴۰ قطعه کبک به همراه یک قبضه سلاح و ۱۵ عدد فشنگ از افراد خاطی کشف و ضبط شد.

طاهری افزود: در اقدامی دیگر ماموران اجرایی در شهرستان بن یک شکارچی غیرمجاز را دستگیر و از این متخلف یک قبضه سلاح دولول و لاشه ۵ قطعه کبوتر وحشی کشف و ضبط کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه پرونده افراد متخلف جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی استان شد، خاطرنشان کرد: از هموطنان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار، صید و محیط زیستی مراتب را با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار