دانشگاهیان استان اردبیل با محوریت دانشگاه محقق اردبیلی با انتشار بیانیه ای به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، بر حضور یکپارچه جامعه علمی و فرهنگی در راهپیمایی دشمن‌شکن این روز و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی تاکید کردند.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ 03 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، در این بیانیه آمده است: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی است. این روز بزرگ که یوم الله نیز نامیده شده است از جمله روز‌های درخشانی است که در تاریخ ایران اسلامی برجسته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این روز بزرگ فرزندان فداکار ایران اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می‌توان در برابر هر طاغوتی ایستاد.

در بیانیه دانشگاهیان استان اردبیل با یادآوری تحولات غزه آمده است: امروز استکبار جهانی همراه با رژیم صهیونیستی فاجعه‌ای دیگر را در فلسطین و غزه رقم زده اند و هزاران نفر از مردم بیگناه اعم از زن و مرد و کودک را به شهادت رساندند که این عمل نیز از طرف جامعه دانشگاهی محکوم است.

جامعه علمی و فرهنگی محقق اردبیلی تاکید کردند که با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و در راستای تحقق دیپلماسی علمی و تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به قدرت علمی برتر منطقه و دنیا و کاهش وابستگی‌ها به سایر کشورها، بیش از پیش فعالیت خواهند نمود و رهبر معظم انقلاب را روسفید خواهند کرد.

در بیانیه دانشگاهیان اردبیل همچنین آمده است: دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی اعم از اساتید، کارمندان و دانشجویان ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا، امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خشم و انزجار خود از حرکت‌های غیراسلامی و غیرقانونی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به ویژه حملات اخیر به غزه ابراز کرده و با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان مثل همیشه دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود مایوس خواهند کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار