عباس صدریان فر مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ 04 November 2023

تابناک خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ…

محمّد، فرستاده خداست و کسانی که با او هستند بر کافران سرسخت و در میان خودشان با یکدیگر مهربانند….(آیه ۲۹ سوره فتح)

فرا رسیدن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و روز ملی مقاومت و ایستادگی مردم ایران در مقابل قدرت طلبی و سلطه گری استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار فرصت مغتنمی برای بازخوانی جنایت دولت های استکباری در گوشه گوشه جهان، معرفی قهرمانان ملی ما و بررسی نقش مهم نسل جوان ما در مبارزه با استکبار جهانی است.

ملت مقاوم ایران اسلامی در چهار دهه گذشته با ایمان به خدا و پیروی از امامین انقلاب، با ایستادگی مقابل زیاده خواهی دولت ها بخصوص دولت تروریستی آمریکا و آگاهی بخشی به مردم جهان علی الخصوص ملت های مستضعف، امروز بعنوان نماد مبارزه با استکبار در سرتاسر جهان شناخته می شود.

عدم موفقیت دولت های استکباری در ایجاد خلل در اراده ملت بزرگ ایران پس از چند دهه با جنگ،ترور و تحریم های ظالمانه، آنها را به سمت پروژه نفوذ فکری، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در سطوح مختلف اجتماع سوق داده است تا از این طریق به اهداف استعماری خود دست پیدا کنند که یقینا نیز در این مسیر ملت بصیر و مقاوم ایران، آنها را ناکام خواهند گذاشت.

تاریخ گواهی می دهد که مردم آزاده ایران هیچگاه در مقابل زورمندان سر تسلیم فرود نیاورده اند و پیوسته با نثار جان خود از استقلال و هویت دینی و تاریخی خود دفاع کردند و تحرکات دولت های استکباری و ایادی داخلی آنها ره به جایی نخواهد برد.

دولت های استکباری در سال های اخیر با اهرم رسانه و سایر ابزارهای جنگ نرم، نسل جوان ما و استحاله فکری آنها را بعنوان هدف اصلی برای خود در نظر گرفته اند که لازم است متولیان امر بخصوص وزارت آموزش و پرورش با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از امکانات جدید، مانع از نیت شوم آنها شوند.

اما نسل جدید کشور (نسل z) برای فهم دقیق تر رفتار دولت های استکباری می توانند تحولات امروز غزه مظلوم و بی دفاع را دنبال کنند.کشته شدن بالغ بر ۹ هزار نفر و آوارگی یک و نیم میلیون نفر بدست رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل با حمایت آمریکا و دولت های اروپایی به خوبی پرده از چهره وحشی دولت های استکباری برداشته است.

بمباران بیمارستان ها ، مدارس، خودروهای امدادی و آمبولانس ها،شلیک هشت هزار گلوله توپ به غزه،ریختن ۲۵ هزار تن بمب بر سر مردم بی دفاع غزه و هزاران جنایت دیگری که امروز در غزه و با همراهی آمریکا و دولت های اروپایی در حال رخ دادن است، تصویری واقعی و بدون روتوش از نظام استکبار جهانی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت شهدای مقاومت بویژه شهید عزیزمان سردار قاسم سلیمانی و سالروز تبعید امام راحل توسط رژیم سفاک پهلوی به کشور ترکیه،به روح پاک امام راحل(ره) و روان پاک شهدای دانش آموز درود می فرستم و ابراز امیدواری می کنم که با مقاومت ملت های آزاده و همگرایی آنها، به زودی مردم جهان شاهد محو دولت های استکباری و برپایی عدالت باشند.انشاالله

عباس صدریان فر
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار