نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۳ آبان در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران یک روز سرنوشت‌ساز و فراموش‌ نشدنی است.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ 04 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره یوم الله ۱۳ آبان، اظهار کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، نشانی از انزجار ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی از استکبار جهانی است.

وی با اشاره به شکوه و عظمت راهپیمایی ۱۳ آبان، افزود: مردم دلاور ایران اسلامی با برپایی باشکوه مراسم این روز، نقشه‌های شوم و جنایات استکبار و ایادی آن را به گوش جهانیان می‌رسانند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از این روز به عنوان سقوط هیبت استکباری آمریکا نام برد و تاکید کرد: امسال نیز در یوم الله ۱۳ آبان ملت قهرمان ایران اسلامی در راهپیمایی این روز، حماسه‌ای بس پرشور خلق می‌کنند و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

نیکزاد گفت: مردم همیشه در صحنه اردبیل نیز همزمان با سراسر کشور باری دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کرده و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار