رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: یکی از برنامه‌های جدی دشمن این است که در دستگاه محاسباتی مردم، مسؤولان و نخبگان دنیای اسلام نفوذ پیدا کرده و به اهداف خود دست پیدا کند، برای انجام این کار نیز از روش‌هایی مانند ایجاد ترس و تهدید و وعده دروغ استفاده می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 04 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی صبح امروز در گردهمایی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در شهرکرد با بیان اینکه این روز، روز مقابله با استکبار و برنامه‌های آن است، گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ زندگی بشر بی‌نظیر است، انقلاب‌های بسیاری در دنیا مانند فرانسه، ایتالیا، کشور‌های اسلامی و... رخ داده که نهایت عمر آن‌ها ۲ سال بوده است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ادامه داد: علی‌رغم اینکه دشمنان طراحی‌های بزرگی برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران مانند هشت سال جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، تهاجم اجتماعی و... داشته‌اند، اما این انقلاب بیش از ۴۰ سال در حال پیشروی و کسب فتوحات است.

وی با اشاره به پیشگویی امام خمینی (ره)، افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در فرمایشات خود به این نکته اشاره داشتند که از هیاهو قدرتمندان نهراسید که این قرن به خواست خداوند متعال قرن غلبه حق بر باطل است و اسلام ابرقدرت‌های جهان را خاک ذلت خواهد نشاند و سکو‌های جهان را فتح می‌کند.

مصلحی عنوان کرد: استکبار جهانی تمامی هستی خود را برای توقف انقلاب اسلامی ایران به کار گرفته است، اما این انقلاب استوار در حال حرکت است و دانش‌آموزان این کشور نیز باید انقلاب اسلامی و حرکت آن را به خوبی بشناسند.

وی اضافه کرد: یکی از دانشمندان انگلیسی در تجزیه و تحلیل خود به این نکته اشاره دارد که ۱۵ تمدن در زندگی بشر شکل گرفته که همگی فرسوده شده و از بین رفته‌اند، اما در بین آن‌ها تنها تمدنی که فرسوده نشده تمدن اسلامی است و اگر این تمدن به حرکت درآید دنیای استکبار و نظام سرمایه‌داری را نابود خواهد کرد، این موضوع امروز توسط انقلاب اسلامی ایران محقق شده و استکبار نابودی خود را مشاهده می‌کند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تصریح کرد: سازمان اطلاعاتی حکومت جعلی اسرائیل در دنیا به عنوان قوی‌ترین و بالاترین دستگاه اطلاعاتی شناخته می‌شد، اما رزمندگان فلسطینی چنان ضربه‌ای به این سازمان وارد کردند که رژیم صهیونیستی هرگز توانایی جبران آن را نخواهد داشت.

وی یادآور شد: اسرائیل انواع و اقسام موشک‌های خود را در غزه به کار می‌برد، اما تنها زنان، کودکان و انسان‌های بی‌گناه را شهید و مجروح می‌کند در حالی که فلسطین مراکز نظامی و تجهیزات اسرائیل را مورد هدف قرار داده و آن‌ها را نابود می‌کند و این حرکت درن هایت منجر به نابودی صهیونیست‌ها می‌شود.

مصلحی بیان کرد: یکی از برنامه‌های جدی دشمن این است که در دستگاه محاسباتی مردم، مسؤولان و نخبگان دنیای اسلام نفوذ پیدا کند تا این سه مجموعه در محاسبات خود دچار اشتباه شوند و دشمن به اهداف خود دست پیدا کند، برای انجام این کار دشمن از روش‌هایی مانند ایجاد ترس و تهدید، وعده دروغ و... استفاده می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول عمر انقلاب اسلامی دشمن اقدامات سنگینی مانند ترور فیزیکی، ترور شخصیت‌ها و... برای نفوذ در جامعه ایرانی داشته است و برای مقابله با این اقدامات دشمن باید دانش‌آموزان و دانشجویان انقلاب اسلامی ایران را به معنای حقیقی بشناسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار