امام جمعه پل‌دختر گفت:پیام و شعار استکبار‌ستیزی ملت ایران در ۱۳ آبان امسال ،حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های اسرائیل غاصب در فلسطین اشغالی بود.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 04 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه نقطه عطف استکبار ستیزی و دشمن‌شناسی ملت ایران است که سه وقایع مهم تبعید امام راحل در سال ۱۳۴۳ به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام و کشتار دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ توسط رژیم ستم‌شاهی در این تاریخ اتفاق افتاده است.

وی افزود:ملت ایران و به تبع آن مردم غیور، ولایت‌مدار و شهید پرور هویزه ثانی نیز در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی برای استحکام‌بخشی و حفظ و تداوم آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی حضور باشکوه دارند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: مردم انقلابی و مومن پل‌دختر امسال در ۱۳ آبان هم‌زمان با وقوع حوادث تلخ در سرزمین‌های اشغالی و قتل عام زنان بی‌دفاع و کودکان بی‌گناه غزه توسط بمباران‌های رژیم جعلی صهیونیستی، با مشت‌های گره کرده و گام‌هایی استوارتر از گذشته خشم خود را از استکبار ابراز داشتند.

وی افزود: دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم امروز یک‌صدا در حمایت از مروم مظلوم غزه، خروش خود را بلندتر از گذشته برسر استکبار فریاد زدند و استکبار و هم‌پیمانان آن، آمریکا واسراییل غاصب، بدانند فلسطین و غزه تنها نیست و هر روز خشم وانزجار جهانیان، ملت‌های آزاده و جهان اسلام ازآن‌ها بیشتر می‌شود.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار