کد خبر: ۱۱۳۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 05 November 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

برگی زرین در تاریخ افتخارآمیز ایران اسلامی رقم خورد طی سال‌های گذشته اتفاقی رخ داد که آبان را جاودانه کرد ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی در آبان ماه حماسه آفریدند حماسه که پس از گذشت سال‌ها در تاریخ وقوع آن همایش راهپیمایی عظیم برگزار می‌گردد و یاد و خاطره آن روز بزرگ گرامی داشته می‌شود.

چهل و چهار سال از حماسه ماندگار تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان پر شور و انقلابی ایران اسلامی می گذرد. پس از این اتفاق عظیم روز ۱۳ آبان به عنوان روز دانش آموز نامگذاری شد.
دانش آموزان آگاه و انقلابی گامی مهم در تاریخ ایران برداشتند اینک پس از گذشت سال‌ها دانش آموزان امروز در مسیر انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند و ادامه دهنده راه شهدای دانش آموز هستند و تا پای جان برای حفظ ایران سربلندی کشور عزیزمان ایستادگی می‌کنند.

راهپیمایی عظیم روز دانش آموز فردا در اهواز همزمان با سراسر کشور از چهارراه پادادشهر (شهربازی) به سمت چهارراه آبادان ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار می‌گردد، به مناسبت راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان ماه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا پایان مراسم در کلانشهر اهواز اعمال می‌شود.

فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام (ره) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ب مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی گرامی باد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار