معاون توسعه و مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: تصمیم نهایی این است که بیمارستان مادروکودک در محل تخته ارکان و در جوار بیمارستان امام حسن (ع) ساخته شود.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹ 05 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، حسن براتی‌زاده، معاون توسعه و مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی اظهار کرد: موضوع پروژه ساخت بیمارستان مادروکودک بجنورد که از ابتدای سال آغاز شده بود، در پیچ‌وخم‌های مختلفی قرار گرفت و باعث تاخیر در ساخت‌وساز شد.

وی گفت: محل‌های مختلفی برای ساخت بیمارستان پیشنهاد شد که به دلیل سهولت دسترسی و اجرای فاز‌های مختلف در حوزه درمانی و گردشگری ابتدا محل مد نظر دانشگاه محل کنونی بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد بود.

معاون توسعه و مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی افزود:، اما متاسفانه با توجه به پیش آمدن مشکلات و سنگ‌اندازی‌هایی این بخش برای این بیمارستان اختصاص نیافت.

براتی‌زاده تصریح کرد: استانداری نیز برای این موضوع زمینی را در شهرک گلستان ارائه داده است، اما به دلیل وجود زیرساخت‌های مناسب تصمیم نهایی دانشگاه این است که بیمارستان در محل تخته ارکان و در جوار بیمارستان امام حسن (ع) ساخته شود.

وی ادامه داد: کلنگ زنی این پروژه پس از اتمام مطالعات انجام می‌شود که به احتمال فراوان پیش از شروع زمستان انجام شود.

معاون توسعه و مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی بیان داشت: گلایه‌ای که وجود دارد این است که برای ساخت این بیمارستان هزینه‌های مختلفی به شهرداری پرداخت شده و یا باید در ادامه پرداخت شود، این درصورتی است که شهرداری هیچ خدماتی را در آن محل به بیمارستان ارائه نمی‌کند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار