فرمانده انتظامی عنبرآباد از برگشت بیش از ۵ میلیاردو۳۴۰ میلیون ریال وجوه کلاهبرداری شده به حساب مالباختگان با پیگیری‌های تخصصی پلیس فتا این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹ 05 November 2023

به گزارش تابناک کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا فیروزبخت اظهار داشت: طی یک ماه اخیر با اقدامات تخصصی مجموعه پلیس فتا شهرستان و هماهنگی قضائی بیش از ۵ میلیاردو ۳۴۰ میلیون ریال سرمایه مالباختگان هنگام برداشت غیرمجاز توسط کلاهبرداران به حساب شهروندان بازگشت و با مسدودسازی حساب‌ها از برداشت غیرمجاز وجوه جلوگیری شد.

وی افزود: متأسفانه علیرغم آموزش‌ها، هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس فتا که با همکاری رسانه‌ها به صورت مستمر و به اشکال مختلف اطلاع‌رسانی می‌شود، باز هم شاهد هستیم که تعدادی از شهروندان همچنان با کم‌دقتی، فریب کلاهبرداران سایبری را خورده و بر روی لینک‌های با منابع ناشناس کلیک کرده یا وارد درگاه‌های بانکی جعلی شده و همه یا بخشی از سرمایه خود را از دست می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به اینکه دستگیری کلاهبرداران اینترنتی و از بین بردن بستر‌های آسیب‌پذیری در اولویت ماموریت‌های پلیس فتا قرار دارد، به مردم توصیه کرد: از باز کردن لینک‌هایی با منابع ناشناس تحت هر عنوانی خودداری کرده و اطلاعات شخصی حساب‌های خود اعم از شماره‌های رمز و ccv۲ را هرگز به دیگران اعلام نکنند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار