استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : با وجود داشتن ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، امنیت مطلوبی برای سرمایه‌گذاری در این استان فراهم است.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳ 06 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام‌نیا  در دیدار با سرمایه‌گذار مونتاژ محصولات صنعتی برای سرمایه گذاری در این استان، اظهار کرد: استان ایلام در مقام مقایسه با سایر استان‌هایی که دارای مرز خشکی با کشورهای همسایه هستند، از امتیازات فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

توسعه مرزها در استان در دستور کار دولت سیزدهم و مجموعه مدیریت ارشد استان قرار گرفته و امید است با حضور بخش های مختلف اقتصادی به ویژه بخش خصوصی شاهد توسعه و رونق اقتصادی در این استان باشیم.

بهرام‌نیا با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت‌ها اعم از راه دسترسی، آب و برق در مرز هلاله شمالی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم در مرز هلاله شمالی در حال ایجاد شدن است و انتظار می رود به زودی شاهد تکمیل زیرساخت های مورد نیاز در این مرز باشیم.

با توجه به نزدیکی مرز مهران، امنیت پایدار و مراودات تجاری و فرهنگی استان با آن سوی مرز در کشور عراق، ایلام می تواند در زمینه تولید و مونتاژ قطعات صنعتی تامین کننده نیاز کشور عراق باشد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار