کشف ۱۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از اعضای دو باند
زن و شوهری که در یکی از محلات جنوبی بوشهر زندگی می‌کردند و در زمینه توزیع و پخش مواد مخدر فعالیت می‌کردند قصد ورود مقداری مواد مخدر به بوشهر را داشتند که شناسایی شدند.
کد خبر: ۱۱۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ 18 October 2015
تابناک بوشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از اعضای دو باند مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد.

سردار حیدر عباس‌زاده عصر شنبه در جمع خبرنگاران به تلاش‌های صورت گرفته برای مقابله با مواد مخدر استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا طرح‌های مختلف عملیاتی و اطلاعاتی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به  کشف ۱۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از اعضای دو باند در استان بوشهر، بیان کرد: یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر قصد انتقال مواد مخدر به استان بوشهر را داشت که با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به عملیات پلیس برای دستگیری اعضای این باند اضافه کرد: اعضای این باند توجهی به ایست پلیس نکرد و با تغییر مسیر به سمت استان فارس حرکت کردند.

وی ادامه داد: با تلاش این باند برای فرار و عدم توجه به دستور پلیس، ماموران اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو کردند.

سردار عباس زاده بیان کرد: اعضای این باند نیز پس از این تیراندازی، اقدام به تسلیم خود کردند که در بازرسی از این خودرو بیش از ۴۹ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

وی اضافه کرد: زن و شوهری که در یکی از محلات جنوبی بوشهر زندگی می‌کردند و در زمینه توزیع و پخش مواد مخدر فعالیت می‌کردند قصد ورود مقداری مواد مخدر به بوشهر را داشتند که شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: این زن و شوهر دیروز می‌خواستد مقداری مواد مخدر را وارد استان کنند که در ورودی استان در یک عملیات دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف بیش از ۷۹ کیلوگرم مواد مخدر از خودرو این زوج، افزود: حدود دو کیلوگرم مواد مخدر نیز در بازرسی‌های صورت گرفته از منزل این زوج کشف شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار