استاندار مرکزی گفت:عناصر هویتی استان مرکزی با برنامه ریزی مناسب شناسایی و مؤلفه‌های اثرگذار این رویداد فرهنگی را باید تقویت کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ 07 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه امروز سه شنبه ،در همایش ملی هویت و پیشرفت با محوریت استان مرکزی اظهار کرد:گفتمان سازی و هویت بخشی امری ضروری و باید در اولویت رویدادهای فرهنگی قرار گیرد.

استاندار مرکزی با تأکید بر لزوم تقویت گفتمان سازی و شناسایی عناصر هویت با رویکرد فرهنگی گفت: تحقق این مهم نیازمند تعامل و هم افزایی دستگاه های اجرایی است.

استاندار مرکزی گفت: اکنون غزه زیر بمباران قرار دارد شاید به لحاظ شاکله ظاهری چیزی از آن باقی نمانده اما به دلیل غنای شاکله معنوی، هویت این سرزمین همچنان با قدرت موجودیت خود را حفظ کرده و به طور حتم غزه با برخورداری از این عناصر هویتی احیا و رژیم صهیونیستی را از میدان به در می‌کند.

مخلص الائمه گفت: هر موجودیت زنده دو شاکله درونی و بیرونی دارد و چنانچه این موجودیت زنده انسانی باشد به هویت معنا می بخشد و باید اذعان داشت که اگر شاکله جسمی و ظاهری یک جامعه دچار ضعف در کارکرد باشد، شاکله معنوی نیز متأثر می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را شناسایی عناصر و تقویت گفتمان هویتی استان مرکزی عنوان کرد و گفت: در هیأت اندیشه ورز استان مرکزی برای برگزاری این همایش صدها ساعت بحث و بررسی صورت گرفته است و به طور حتم برگزاری این همایش نقطه عطفی برای جریان هویت و موتور محرکه پیشرفت استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار