فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت:۱۲۰ نفر از دانش آموزان دختر این شهرستان و معمولان در قالب اردوی راهیان نور ، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 07 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، حسن آقا خوشبختی اظهار کرد: ۱۲۰ دانش‌آموز پلدختر و معمولان در قالب سه دستگاه اتوبوس، به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: دانش آموزان در این اردو در بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از یک سری مناظر مربوط به این دوران و به یادگار مانده از رزمندگان از جمله یادمان شهدای شلمچه، فتح المبین و اروندکنار دیدن می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر هدف از راه اندازی این اردو و اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب را آشنا کردن نوجوانان با اهداف و آرمان‌های شهدا دانست و گفت: اعزام دانش آموزان در قالب اردو‌های راهیان نور یکی از بهترین راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن آنان با هدف و مسیر شهدا است.

وی افزود: تقویت روحیه شهادت طلبی و آشنایی دانش آموزان و نوجوانان با فرهنگ جهاد و شهادت با استفاده از فضای فرهنگی مناطق عملیاتی دوران جنگ از دیگر اهداف اعزام اردوی راهیان نور است.

خوشبختی یادآور شد: این اردو به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پل‌دختر و با هم‌کاری اداره‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های صورت گرفت.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار