حجت‌الاسلام‌ عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حکمی دکتر یاسر پیرعلی، رئیس دانشگاه شهرکرد را به‌عنوان «رئیس هیئت‌ اندیشه‌ورز ستاد علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری» منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 08 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حکمی دکتر یاسر پیرعلی، رئیس دانشگاه شهرکرد را به‌عنوان «رئیس هیئت اندیشه‌ورز ستاد علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری» منصوب کرد.

در بخشی از حکم حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه خطاب به دکتر یاسر پیرعلی آمده است: «شورای عالی انقلاب فرهنگی که مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان قرارگاه حکمرانی علم و فرهنگ کشور تعیین شده است، در نظر دارد با توجه به تنوع مسائل و تکثر ظرفیت‌ها در استان‌های مختلف از حداکثر ظرفیت نخبگانی و تصمیم‌سازی کشور بهره‌مند گردد. در همین راستا «هیئت‌های اندیشه‌ورز استانی ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی» در دانشگاه مادر مرکز هر استان با هدف تمرکززدایی، حکمرانی شبکه‌ای و مسأله‌محور، استفاده بهتر از ظرفیت‌ها و مبتنی بر آمایش سرزمین، نظارت و پیگیری مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه‌های علم، آموزش عالی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان تحت نظر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل خواهد شد.

با عنایت به مراتب تعهد تخصص و تجارب شما به موجب این حکم، جناب‌عالی که رئیس دانشگاه مادر استان چهارمحال و بختیاری هستید را به عنوان «رییس هیأت اندیشه‌ورز ستاد علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری» با شرح وظایف ذیل منصوب می‌نماییم:

۱- تدوین نظام مسائل علم و فناوری استان و اولویت‌بندی آن

۲- مشارکت در تدوین اسناد و سیاست‌های علم و فناوری

۳- تدوین برش‌های استانی نقشه جامع علمی کشور

۴- مشارکت نخبگان استان در زمینه‌ی میز‌های تخصصی ستاد علم و فناوری

۵- راهبری و نظارت بر اجرای مصوبات شورا و ستاد در استان

۶- پایش، رصد، ارزیابی و گزارش وضعیت شاخص‌های علم و فناوری در استان

۷-گفتمان‌سازی، تبیین و ترویج اسناد و مصوبات شورا در استان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار