بوشهر_ ایرنا_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با توجه به سیاست های دولت در عرصه فرهنگی، این استان با اجرای برنامه های مختلف در این بخش، از پیشگامان کشور به شمار می رود.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ 11 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر پورات روز شنبه در نشست شورای اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد: استمرار برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان با استفاده از نیرو‌های تخصصی و کاردان در حال انجام است که شاهد نتایج مثبتی در این زمینه هستیم.

وی افزود: بخش مهمی از این برنامه‌ها که با حمایت دولت در استان در حال برگزاری است از طریق مردم و به شکل خودجوش انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: یکی از این برنامه ها، ازدواج آسان و فرزندآوری است که طی ۲ سال گذشته اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده است.

پورات ادامه داد: همچنین در خصوص پیشگیری از بیماری‌های خاص و کنترل بیماری ایدز در استان آموزش و اطلاع رسانی لازم توسط صدا و سیما و رسانه‌ها انجام می‌گیرد و سازمان‌های مرتبط نیز با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می‌کنند.

وی بر ارتقا کیفیت آرد و نان در نانوایی‌ها و بازدید مستمر از کارخانه‌های آرد در بحث کیفی سازی تاکید کرد و افزود: در همین راستا بازدید از سیلو‌های گندم در استان منظم انجام شده و دانشگاه علوم پزشکی، صمت، جهاد کشاورزی و غله باید نسبت به کیفی سازی نان مصرفی اقدامات لازم انجام دهند و نظرات جامعه و متخصصین این حوزه در جهت ارتقاء کیفیت آرد و نان گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به پدیده حاشیه‌نشینی که از معضلات اساسی است بیان کرد: باید در این زمینه متناسب با شرایط هر منطقه برای رفع این معضل اقدامات اساسی انجام گیرد.

وی ادامه داد: نیاز است با راهکار‌های اساسی معضلات اجتماعی از جمله حاشیه‌نشینی، طلاق و اعتیاد را در جامعه کاهش دهیم.
منبع/ایرنا

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار