فرمامده انتظامی شهرستان خدابنده از اجرای طرح زاجرات در این شهرستان و کشف یک دستگاه خودرو و ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 11 November 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، محسن غنیمتی، فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده اظهار داشت: به‌منظور مبارزه با سرقت موتورسیکلت، دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها، اجرای دومین مرحله از طرح (زاجرات) عملیاتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت با تشکیل اکیپی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و کوپ شهرستان، ضمن انجام گشت‌زنی هدف‌مند در سطح حوزه استحفاظی به اجرا در آمد.

فرمامده انتظامی شهرستان خدابنده افزود: در اجرای این طرح ۶ سارق دستگیر و تعداد یک دستگاه خودرو تندر ال ۹۰ و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد. وی ادامه داد: دستگیری ۶ سارق و کشف یک دستگاه خودرو تندر ال ۹۰ و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از نتایج اجرا‌ی این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در پایان با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی ۶ نفر متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به‌صورت متناوب با تمام توان برای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت.

غنیمتی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار