مدیرعامل آبفای استان:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با تبریک روز جهانی GIS مصادف با 24آبان ماه گفت: هم اکنون این برنامه در شهرستان های چرداول، چوار، دره شهر، ایوان و شهر ایلام در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ 15 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  پرویز ناصری با اشاره به اهمیت کاربرد سیستم‌‏های اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و فاضلاب اظهار داشت: امروزه، فناوری سیستم اطلاعات مکانی (GIS)یک پایگاه داده مکانی برای شناسایی و دستیابی به اطلاعات مربوط به شبکه توزیع و خطوط انتقال آب، شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب، تصفیه خانه ها، ایستگاه های پمپاژ، خدمات دهی بهتر در این حوزه، بروز نمودن اطلاعات موجود و نیز در برنامه های کاربردی طراحی، اجرا و بهره برداری از این تاسیسات و نهایتا کاهش چشمگیر هزینه های شرکت در میان مدت و بلند مدت را در پی دارد.

وی گفت: اهميت بکارگيري GIS در صنعت آب و فاضلاب به علت بالا بودن حجم عمليات، هزينه ‏بر بودن پروژه ‏ها و گستردگي سطح و محل اجرا، بسيار چشمگير و قابل لمس است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان ضمن تبریک(GIS day) روز جهانی GIS خدمت تمامی همکاران شرکت و متولیان امر GIS، تصریح کرد: هم اکنون این برنامه در پنج شهرستان در حال اجرا است که خوشبختانه طبق برنامه هدفگذاری شده، در آینده نزدیک در سایر شهرستان های استان نیز پیاده سازی می شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار