فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته بسیج یک‌هزار و ۵۶۰ برنامه در پایگاه‌ها، حوزه‌ها، نواحی مقاومت بسیج و ستاد سپاه استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵ 19 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سردار علی‌محمد اکبری روز یکشنبه به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران افزود: هفته بسیج امسال با شعار" بسیج، امید ملت ایران" با همکاری قرارگاه‌های ۱۱گانه از جمله فرهنگی، اجتماعی، دفاعی امنیتی، تعلیم و تربیت، علم و فناوری، فضای مجازی و رسانه، تعالی سازمانی، راهیان نور، زن و خانواده اجرا می‌شود.

اکبری درباره اهمیت حضور مردم چهارمحال و بختیاری در استقبال از رییس‌جمهور و همچنین راهپیمایی حمایت از کودکان فلسطین در شهرکرد اظهار داشت: بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم رییس‌جمهور به استان اختصاص داده شده که می‌طلبد مسوولان استان دستاورد‌های این سفر را برای مردم بازگو کنند.

وی به رسالت خبرنگاران در زمینه حق‌گویی و حق‌بینی اشاره کرد و گفت: رسالت سنگینی که این قشر بر دوش دارند قابل تقدیر و مایه خرسندی است.

اکبری با گرامیداشت سالروز تولد حضرت زینب (س) و یاد و خاطره شهدا به ویژه ۹۵ هزار شهید بسیجی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از امنیت و دفاع از حرم آل‌الله گفت: حضور باشکوه و بی‌نظیر مردم در استقبال از رییس‌جمهور و هیات دولت در سفر استانی در روز‌های پنجشنبه و همچنین روز شنبه برای راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه نتیجه بصیرت مردم و ایفای نقش اصحاب رسانه است.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج بزرگترین و بی‌نظیرترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی در همه دنیاست که این شبکه مختص مردم ایران است.

اکبری با یادآوری فتنه‌های گوناگون از ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی از جمله جنگ هشت ساله، ناامنی‌ها، فتنه عظیم در قالب جنگ ترکیبی و شناختی، افزود: بسیجیان کشور همواره در میدان حضور یافته‌اند و مظلومانه از انقلاب و دستاورد‌های انقلاب و نظام دفاع کرده‌اند تا گزندی به این انقلاب وارد نشود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: حضور بسیجیان در همه عرصه‌ها از جمله سازندگی، محرومیت‌زدایی، سیل، زلزله برای امیدبخشی به مردم است.

وی به حضور بسیجیان در عرصه مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان و خنثی‌سازی تحریم‌ها به عنوان اقدامات با روحیه بسیجی در کشور اشاره کرد و گفت:مطالبه‌گری از مسوولان و کمک به مبارزه با فساد از شاخصه‌های بسیجیان گمنام است.

اکبری افزود: ارائه الگوی موفق از سبک زندگی ایرانی اسلامی از مهمترین انتظاراتی است که از بسیج وجود دارد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) این استقبال کم نظیر را نشانه بصیرت مردم در قدردانی از خدمتگزاران واقعی و حمایت از نظام و ولایت دانست که باعث سرگیجه و سردرگمی دشمنان شده است.

وی به نقش سپاه در راستای تحقق شعار سال و مهار تورم و رشد تولید اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های که در اختیار سپاه و بسیج در زمینه ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی زودبازده، امکانات و تجهیزاتی را برای ایجاد فرصت‌های شغلی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهیم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به اجرای جهاد آبرسانی برای ۲۰۰ روستا، تکمیل کلینک درمانی در شهرستان فارسان، انعقاد قرارداد و امضای تفاهمنامه با اعتباری بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد ریال در سه سال آینده توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: کمک به احداث گلخانه‌ها، راه‌های بین روستایی و راه‌های بین مزارع از دیگر برنامه‌های بسیج استان است.

اکبری از درخواست‌های مردمی برای اعزام به غزه اشاره کرد و گفت:بیش از ۲۰ هزار نفر در سطح با هدف امیدآفرینی و آمادگی کمک‌رسانی به مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به ویژه غزه، در این استان اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ۲۹ آبان‌ماه تا پنجم آذرماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار